Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امروز همایش گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر با حضور مداحان و خانم های اثرگذار در سالن اجتماعات اداره تبلیغات شهرستان آزادشهر برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد٬ امروز همایش گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر در بین بانوان  آزادشهری با حضور مداحان و خانم های اثرگذار در سالن اجتماعات اداره تبلیغات شهرستان آزادشهر برگزار شد.

زکریای سوسرایی مسئول کمپ ترک اعتیاد بانوان رو به فردای آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ما تلاش داریم تا با این جلسات و همایش ها بتوانیم بانوان تاثیر گذار شهرستان آزادشهر را برای مبارزه با مواد مخدر وارد میدان کنیم و بحث مبارزه با مواد مخدر را اجتماعی کنیم.

سوسرایی ادامه داد: ما امیدواریم تا با ورود بانوان صاحب نفوذ در جامعه در این مبارزه بتوانیم در بحث پیشگیری از مصرف مواد مخدر فرهنگ سازی کنیم. زیرا بر این باور هستیم که پیشگیری بهتراز درمان است.

مسئول کمپ ترک اعتیاد درباره فعالیت های کمپ اعلام کرد: ما در کمپ ترک اعتیاد در بحث های فرهنگی٬ پیشگیری٬ درمان و بازتوانی و ایجاد مهارت و ایجاد شغل برای مراجعه کنندگان فعالیت می کنیم.

وی افزود: ما بعد از سم زدایی و ترک مراجعه کننده به آموزش بافت تابلو فرش به او می پردازیم تا بتواند شغلی را یاد بگیرد و دوباره به دامن اعتیاد نیفتد.

b1

b2

 

b3

 

انتهای پیام/