Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

به مناسبت سالروز 9 دی ماه ، روز بصیرت و ولایتمداری، روابط عمومی پادگان ارتش نوده خاندوز بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد. 

به گزارش تیتر آزاد، به مناسبت سالروز 9 دی ماه ، روز بصیرت و ولایتمداری، رئابط عمومی سربازخانه نوده بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد. متن بیانیه به شرح زیر می باشد.

بسم رب الشهدا و الصدیقین
در آستانه نهم دیماه تجلی بصیرت،ولایتمداری و نفوذ ناپذیری ملت فهیم ایران،گرامی میداریم یاد و نام شهدای غرورآفرین ایران اسلامی را که برای ما عزت آفریدند بویژه 50 هزار شهید آلاله گون ارتش جمهوری اسلامی ایران و بالاخص شهدای عزیز مدافع حرم که مصداق عینی ولایتمداران زمان شناس هستند؛ آری با نثار جان خویش به حمایت از اسلام و ولایت پرداختند و دشمنان کینه توز و عنود را کیلومتر ها خارج از مرزهای کشور نگه داشتند.


بی شک با وجود جوانان مومن ، بصیر و ولایتمدار، ملت بزرگ ایران که غریب به چهار دهه توطئه های استکبار جهانی و دشمنان غدار اسلام و انقلاب را خنثی نموده اند، هرگز هراسی از کدخدایان ظالم جهانی و زورگویان بین المللی ندارند،آنچه امروز کیان انقلاب و ارزش های اسلامی و انقلابی را تهدید می کند وجود جریانات اشرافیت طلب، فتنه جو و دلدادگان غرب است که مطامع دنیوی چشم دنیابین آنها را کور کرده و برای منافع شخصی، خانوادگی و حزبی خود تیشه به ریشه انقلاب هم میزنند .


فتنه ی 88 آزمونی سخت برای خواص بی بصیرتی بود که با سکوت یا فریاد شیطانی خود آب به آسیاب دشمن دون ریختند و امروز اگرچه هنوز سره از ناسره تفکیک نشده و جریان فتنه در حال تکمیل فرآیند و شبکه سازی گسترده خود است اما در پیشگاه دادگاه الهی و نگاه تیز بین ملت شریف ایران رو سیاه و مردود هستند. به امید روزی که منافع اسلام ، انقلاب و ملت شریف ایران ، تنها هدف خدمت خواصی باشد که مدعی خدمت به اسلام و انقلاب و مردم اند.

والسلام علی من اتبع الهدی
روابط عمومی پادگان ارتش نوده