Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آزادشهر و رامیان  به مناسبت یوم ا... 9 دی بیانیه ای اعلام کردند.

به گزارش تیتر آزاد، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آزادشهر و رامیان به مناسبت یوم ا... 9 دی بیانیه ای اعلام کردند که متن آن به شرح زیر است.
بسمه تعالی
تاریخ 38 ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

دوران غرور آفرین دفاع مقدس و رشادت های جوانمردان این خطه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و سپس پیشرفت های اخیر ایران اسلامی در عرصه های مختلف بویژه فناوری هسته ای، دشمنان با تفرقه افکنی در بین ملت ایران با ایجاد فتنه، در فکر خدشه دار کردن بدنه این نظام مقدس بودند، که با بصیرت ملت شریف و شهید پرور ایران در حماسه 9 دی 88 شکست سنگینی را متحمل شدند.

حضور عاشورایی مردم حماسمه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریت دیگری در افتخارات هر ایرانی به حساب می آید.

ملت ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به گونه ای هوشمندانه، راه هرگونه تجاوز دشمن را به ایران اسلامی مسدود کردند.

ما دانشجویان و اساتید دانشگاه استوارتر از همیشه در حمایت و پشتیبانی از رهبر فرزانه مان، ولی فقیه زمان،حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) سینه سپر نموده و ب مزدوران،وطن فروشان داخلی و خارجی،فتنه اندیشان،فتنه فرمایان و فتنه گران، این پیام را با صدای رسا مخابره می نماییم کدر صورت کوچکترین تحریک،استخوان هایتان را به نحوی خواهیم شکست که هر لحظه آرزوی مرگ نمایید.

آری،9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. 9 دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش،نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز گشت.


نهم دی ماه به عنوان برگ زرینی در تاریخ پر از حماسه کشور ایران، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان فریاد زد و مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی آن روز عظیم نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نخواهد توانست حرکت آنها را در ادامه راه شهدا و امام شهیدان لحظه ای کُند و یا متوقف کند.

9 دی یادآور تجدید پیمان ملت با ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت است و این خود،حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران است که برگرفته از فرهنگ عاشورایی است که جهانیان را تسلیم اراده خود کرده و خشم و عصبانیت دشمنان و منافقین ملت را همراه با انفعال و عقب نشینی از مواضع نادرستشان به ارمغان آورد.

نهم دی ماه سال1388 یوم الله دیگری در تاریخ حماسه های ماندگار است که جهانیان شاهد عمق پیوند ولایت و مردم بصیر و انقلابی ایران برای خاموش کردن فتنه های داخلی و توطئه های خارجی بودند.

بسیجیان و سربازان ولایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه های آزادشهر با گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد حماسه حضور، یوم ا... 9 دی ، روز بصیرت و میثاق با ولایت عهد وپیمان خود را با مولایشان ، ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) تجدید می نمایند و بر ایت اصل تاکید دارند که حماسه شکوهمند 9 دی سال 88 ، تجدید بیعت مردم بصیر و متدین ایران با رهبری عظیم الشان انقلاب و آرمان های ایشان و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی بود.

رهبرا، ما استوارتر از همیشه ، اجازه لحظه ای مجال برای حضور ایادی استکبار، خائنین و فتنه گران در سطح جامعه را نخواهیم داد، ما وارث سربازان حضرت روح ا... ، در صحنه دفاع از رهبرمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اگر نیاز به از جان گدشتن باشد، پیش قدم خواهیم بود تا حرکت عظیم امت حزب ا... در تشکیل تمدن نوین اسلامی که از آرزوهای حضرت امام خمینی (ره) برای گسترش و صدور انقلاب اسلامی بود، به زودی زود، محقق گردد.


(همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد)


شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آزادشهر و رامیان

n1

انتهای پیام/