Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 امروز مراسم ویژه بصیرتی به مناسبت یوم ا... 9 دی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات آزادشهر در پادگان ارتش نوده خاندوز برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد ، امروز مراسم ویژه بصیرتی به مناسبت یوم ا... 9 دی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رضا دیلمی رئیس اداره تبلیغات آزادشهر در پادگان نوده خاندوز برگزار شد.


دیلمی در سخنان خود ضمن تبیین فرمایشات رهبری در خصوص فتنه و 22 گناهی که سران فتنه ، در جریان فتنه گری مرتکب آن شده بودند، اظها ر کرد: بزرگترین گناه سران فتنه امیدوار کردن دشمنان به نفود در لایه های مدیرتی نظام بود که همان حرفی که آمریکا می زند از حلقوم مدیران نفوذی بلند شود.


رئیس اداره تبلیغات آزادشهر افزود: زمینه سازی برای امنی و اختشاش هتک آبروی نظام در مقابل ملتها تهمت زدن به نظام اسلامی قرار دادن مردم در مقابل نظام عدم تمکین به رای مردم بی بصیرتی و تداوم غفلت تلاش برای تغییر نتیجه آرای قانونی با اتکا به زور از دیگر گناهان سران فتنه بود.


وی در پایان سخنانش گفت: بصیرت و ولایتمداری مردم باعث شد این فتنه به نتیجه نرسد. دشمنان ما همیشه در فکر براندازی این انقلاب هستند و ما باید درهمواره بصیرت لازم را نسبت به مسائل جاری کشور کسب کنیم و گوش به رهنمود های امام خامنه ای و مطیع امر ولایت باشیم تا به فرموده امام خمینی (ره) به مملکت ما آسیبی نرسد.


انتهای پیام/