Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

حضرت آیت ا... خامنه ای(مدظله العالی):
۹دی ٬۸۸حادثه ی کوچکی نیست٬بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمی٬شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه٬حرف اصلی ملت ایران یعنی حرکت در سایه ی دین و تحقق وعده های الهی تبیین شود.

به گزارش تیتر آزاد٬ مسئولین دانشگاه فرهنگیان گنبد کاووس از نصب بنر ۹ دی در محوطه این دانشگاه جلوگیری کردند و این امر باعث بدرد آمدن دل دانشجویان انقلابی و مردم ولایتمدار استان گلستان شد. در همین راستا  بسیج دانشجویی شهرستان آزادشهر بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به شرح زیر می باشد.

با تاکیداتی که مقام معظم رهبری در خصوص حماسه ی ۹دی دارند٬ آیا برای زنده نگه داشتن این روز عظیم در جامعه دانشجویی نباید فعالیتی بشود؟؟؟

وباید گفت حادثه ای به اندازه ی یوم ا...۹دی٬میزان بصیرت و ایستادگی این امت واحده را در راستای آرمان های خود به رخ جهانیان نکشیده باشد٬ بصیرتی که از عمق ایمان سرچشمه می گیرد و در کارزارهای دشوار راه می گشاید و فتنه ها را خنثی می کند. آیا این بصیرت مردم که در راستای آرمان های انقلاب بوده احتیاج به گرامیداشت ندارد.

با این حال جای تعجب آن است است که برخی مسولان دانشگاه ها وقاحت را تا جایی رساندند که از نصب بنر ۹دی جلوگیری میکنند.

۹دی حماسه ای است که باعث کور کردن چشم فتنه و حمایت قاطع از رهبری بوده است.چرا باید در این مسیر کارشکنی شود؟

مشکل اصلی اینجاست که برخی مسؤلان به محض اینکه به صندلی ریاست تکیه می دهند٬ نقش خودشان را با یک حزب سیاسی اشتباه می گیرند.

خطاب به مسئولین دانشگاه فرهنگیان شهرستان گنبد کاووس

مگر با برگزاری مراسمات ۹دی چه صحبت هایی مطرح خواهد شد؟ مگر در آن بنرهای جمع آوری شده چه مطالبی نوشته شده بود و یا با نصب چنین بنرهایی منافع چه کسانی به خطر می افتد؟ و مگر....

ما دانشجویان بسیجی شهرستان آزادشهر خواهان پاسخگویی وتوضیحات مسئولین دانشگاه فرهنگیان گنبد هستیم. واز مسئولین شهرستانی نیز توقع پیگیریه این مسئله را داریم.

فتنه خاموش شد اما ۹دی باقی می ماند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان آزادشهر

انتهای پیام/