Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر به همراه هیئت علمی دانشگاه امروز به دیدار امام جمعه شهرستان آزادشهر رفتند.

 به گزارش تیتر آزاد٬ سید مهدی حسینی رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر به همراه هیئت علمی دانشگاه امروز به دیدار امام جمعه شهرستان آزادشهر رفتند.

حسینی در این نشست دوستانه اظهار کرد: خیلی خوب می شد اگر بتوانیم از مدرسین حوزه در دروس معارف دانشگاه استفاده کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر ادامه داد: اساتید و هیئت علمی دانشگاه آمادگی دارند تا در بررسی منشکلات شهری و ارائه راهکار های علمی و فنی با مسئولین شهر همکاری کنند.

وی در قسمتی از سخنانش اظهار کرد: در این دوران که دشمنان میلیارد ها دلار برای تهاجم فرهنگی و منحرف کردن افکار مردم ما تلاش می کنند ما نیز باید آماده تهاجم فرهنگی به آنها باشیم زیرا این کار در آخر به نفع ملتها است. 

حسینی خاطرنشان کرد: اگر دشمنان بتوانند افکار ملت ما را منحرف کنند دیگر ما را استعمار کرده اند و نیاز به جنگ برای سلطه برما ندارند.

رئیس دانشگاه آزاد آزادشهر ادامه داد: در حال حاظر ما اگر نمی توانیم در برابر هجمه دشمن هجوم فرهنگی داشته باشیم لا اقل باید خوب و قدرتمندانه دفاع کنیم و این میسر نمی شود مگر اینکه ما دفاع را از مهدهای کودک شروع کنیم.

وی در پایان سخنانش گفت: مردم ما با اینکه انسانهای باهوشی هستند اما در مسائل فرهنگی نیاز نیاز به اموزش دارند. اگر نگاهی به اوضاع فرهنگی و بهداشتی شهر کنیم متوجه می شویم که در مقوله فرهنگ باید تلاشمان را چند برابر کنیم.

امام جمعه شهرستان حجت الاسلام شهابی ضمن تایید سخنان وی از تامل حوزه و دانشگاه با هم و با مدیریت شهری استقبال کرد.

لازم به ذکر است که بدانیم دکتر حسینی فارغ التحصیل دانشگاه انگلستان است و مدتی را در کانادا مشغول به کار بوده است و طبق گفته وی مسائل مذهبی و وطن دوستی وی را به کشور بازگردانده است.

انتهای پیام/