Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امروز صبح رئیس دادگستری آزادشهر به همراه دادستان و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف این شهر به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه به دیدار امام جمعه آزادشهر رفتند.

به گزارش تیترآزاد، امروز صبح، حجت الاسلام رمضان بازاری جامخانه، رئیس دادگستری آزادشهر به همراه دادستان و کارکنان دادگستری و شوراهای حل اختلاف این شهر به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضاییه به دیدار امام جمعه آزادشهر رفتند.

در این دیدار حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به مهمانان از کارکنان دادگستری ، قضات، دادستان و رئیس دادگستر بخاطر تلاش برای گسترش حق و عدالت تشکر کرد.

بعد از سخنان امام جمعه آزادشهر، حجت الاسلام بازاری به گزارش فعالیتهای دادگستری آزادشهر اعم از رسیدگی به پرونده های حادثه معدن و تلاش برای کمک به احقاق حق مالباختگان پرونده پرهام و ... پرداخت. 

رئیس دادگستری آزادشهر در پایان از تلاش صادقانه همکاران خود قدردانی کرد. 

آنها بعد از دیدار با امام جمعه آزادشهر که نماینده ولی فقیه در شهرستان است برای تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، بر سر گلزار شهدای خوشنام شهرستان آزادشهر رفتند و به غبار روبی آنجا پرداختند.

photo 2017 06 22 13 59 37

photo 2017 06 22 13 59 40

photo 2017 06 22 13 59 43

انتهای پیام/