Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسئول بسیج دانشگاه آزاد آزادشهر، با ارسال بیانیه ای از هموطنان عزیز دعوت کرد تا در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس شرکت کنند.

به گزارش تیترآزاد، سید جابر حسینی مسئول بسیج دانشگاه آزاد آزادشهر به نمایندگی از بسیج دانشجویی، با ارسال بیانیه ای از هموطنان عزیز دعوت کرد تا در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس شرکت کنند. متن بیانیه به شرح زیر است:

روز قدس روز تجدید پیمان با مردم مظلوم فلسطین است. این روز که با رهنمود بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان بنیان نهاده شده، هم اکنون به مظهر وحدت امت اسلام در برابر جنایت کاران صهیونیستی بدل گردیده است.

از این رو همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی» فرمودند، باید در برابر دستان تفرقه افکن ایستاد و نگذاشت که شعله‌ی تفرقه و اختلاف دامن گیر این راهپیمایی پر شکوه شود.

حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهرضمن گرامی داشت روز جهانی قدس و حماسه‌ی مقاومت مردم مظلوم فلسطین و با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی مسلمانان در این روز شکوه آفرین همگان را به حضور در راهپیمایی این روز فرا می‌خواند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

حوزه بسیج دانشجویی شهید بهشتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر

انتهای پیام/