Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

امام جمعه آزادشهر افزود: پیام جوان فلسطینی به مردم ایران این است، "شما امید ما هستید، بعد از اینکه همه به ما خیانت کردند. " ای مردم بدانید که مردم فلسطین و همه افراد مظلوم و مستضعف دنیا و همه مردم آزاده دنیا دل به شما بسته اند و پیرو افکار شما هستند.

به گزارش تیترآزاد، حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته بعد از سفارش خود و مومنان نمازگزار و تبریک هفته قوه قضاییه، اظهار کرد: از حضور بی نظیر شما مردم ولایتمدار و با بصیرت آزادشهر در راهپیمایی روز قدس تشکر می کنم. به شکر خدا هر سال که می گذرد، حضور مردم در این راهپیمایی ها بیشتر می شود که این نشان دهنده بصیرت و وفاداری مردم نسبت به اسلام و انقلاب است.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: این راهپیمایی روز قدس معادلات چندین ساله دشمنان را بهم ریخت. انصافا زبان توانایی قدردانی از شما مردم را ندارد. اعمال عبادی ماه رمضان با راهپیمایی روز قدس به پایان می رسد. ما با این اعتقاد به صحنه می آییم ، چه روز قدس، چه ۲۲ بهمن، چه پای صندوقهای رای و ... که حضور ما به عنوان یک عمل عبادی است. راهپیمایی روز قدس مکمل عبادات ماه رمضان است و ما بر این عقیده پایبندیم.

امام جمعه آزادشهر افزود: پیام جوان فلسطینی به مردم ایران این است، "شما امید ما هستید، بعد از اینکه همه به ما خیانت کردند. " ای مردم بدانید که مردم فلسطین و همه افراد مظلوم و مستضعف دنیا و همه مردم آزاده دنیا دل به شما بسته اند و پیرو افکار شما هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای عربی نمی گذارند مردم راهپیمایی کنند.یهودیان بر علیه صهیونیسمها راهپیمایی میکنند اما آل سعود نمیذارن مردم بر علیه رژیم اشغال گر قدس راهپیمایی کنند.

حجت الاسلام شهابی خطاب به آل سعود بیان کرد: شما عزت مومنین را به مخاطره انداخته اید، شما دارید مسلمانان را ذلیل معرفی میکنید و...... . اینکارها نشان از آن دارد که اعتقادی آل سعود، اعتقادی صهیونیستی است والا درمقابل مسلمین نمی ایستادند . روزی می رسد که بینی آل سعود را به خاک خواهیم مالید.(تکبیر نماز گزارها)

امام جمعه آزادشهردرخصوص روز قدس گفت: بفرموده مقام معظم رهبری، قدس مسئله اول جهان اسلام است و تنها راه ریشه کن کردن این غده سرطانی خطرناک (اسرائیل) مقاومت و مبارزه است.

وی در تشکر از سپاه پاسداران اعلام کرد: ازسپاه پاسداران بخاطر سیلی محکمی که به بازوان کشورهای سلطه گر زدند تشکرمیکنم.آفرین به شما فرزندان ولایتمدار وغیرتمند ایران،شمادرهرجا که ورود کنید موفق هستید.دراقتصاد بروید عسلویه راه ببینید،جاهایی که این عزیزان ورود پیداکردن را ببینید،این عزیزان باجان ودل کار میکنن وهمواره سربلند هستند.مامعتقدیم هرکاری را به این عزیزان بسپرند تحولی عظیمی ایجاد خواهند کرد و باید گفت معجزه می کنند.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: ما منتظر سیلی های بعدی شما به کسانی که بخواهند به ما زور بگویند، هستیم. آمریکا پایش را از گلیمش درازتر کرده است، جواب این تحریم ها را باید به دست این عزیزان سپرد. چون عزیزان سپاه پاسداران دیپلمات نیستند، آنها انقلابی هستند و جواب زور را باید زور داد.

امام جمعه آزادشهر افزود: ما هم در کنار سپاه هستیم، همانگونه که در سوریه و عراق کنار شما بودیم. در هر کجا لازم باشد به عنوان یک بسیجی پا در رکاب و فدایی رهبری و انقلاب آماده ایم. دوستان و دشمنان ما بدانند، ما به همه ی سلطه گران سیلی خواهیم زد. اینچنین بوده است،۴۰ سال در مقابل همه سلطه گران ایستاده و خم به ابرو نیاورده ایم، مطمئن باشید شکست سهم ستمکاران و سلطه گران خواهد بود، این وعده الهی است.

وی در خصوص سایت بازیافت آزادشهر نیز یادآور شد: بارها گفته ایم و باز هم می گوییم، این سایت زباله باید از اینجا برود. مشکل سایت زباله کمتر از معدن نیست، اگر اینجا فاجعه رخ دهد دیگر آسیب دیدگان ۳۰- ۴۰ نفر نخواهد بود و جان هزاران نفر به خطر خواهد افتاد. این سایت زباله در اصل چاله مرگی برای مردم آزادشهر است و ما باید جلوی این موضوع را بگیریم.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: این سایت هوای این شهر را آلوده کرده است. محیط زیست ما را نابود می کند و ... . چرا باید این زباله ها از سراسر استان جمع شود و به اینجا آورده شوند در حالی که بیابانهای لم یزرع در اطراف بسیارند؟!

امام جمعه آزادشهر خطاب به مسئولین استانی و کشوری اعلام کرد: استاندار محترم و وزیر محترم محیط زیست بیایند و اینجا را از نزدیک ببینند، دارد فاجعه رخ می دهد. بیایند مشکل مردم را حل کنند و این سایت را جا به جا کنند و به بیابانهای لم یزرع ببرند، واقعا نمی دانم چرا دارید مقاومت می کنید؟! امیدوارم به زودی این سایت از اینجا جمع شود.

SDC14945

SDC14951

SDC14958

SDC14959

انتهای پیام/