Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ماینده مردم آزادشهر و رامیان: عده ای بودند که عنوان می کردند ما چرا باید در سوریه و عراق بجنگیم و این یاوه گویی را سر می دادند، امروز همان افراد به این نتیجه رسیدند که اگر امنیتی در کشور است بخاطر جان نثاری مدافعان حرم در بیرون از مرزهای کشور است. همه باید بدانیم، وظیفه ما نسبت به گذشته بیشتر شده است و باید تلاش بیشتری برای حفظ این نظام داشته باشیم.

به گزارش تیترآزاد، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر و رامیان که به عنوان سخنران روز قدس در آزادشهر دعوت شده بود در سخنان خود اظهار کرد: قریب به ۷۰ سال پیش در سال ۱۹۴۸ کشور جعلی و منحوسی بنام اسرائیل شکل گرفت. جمعه آخر ماه رمضان به فرمان امام خمینی در ۱۶ مرداد سال ۱۳۵۸ روز قدس نام گرفت و امام خمینی خط و مسیر مبارزه با این رژیم را ترسیم کردند.که یادآور مبارزات مردمی است که راه و مسیر خودشان را از آموزه های الهی انتخاب کرده اند.

ابراهیمی ادامه داد: اگر به تاریخ این رژیم نگاه کنیم خواهیم دید، در این ۷۰ سال چه خونها، چه فسادها و چه ستمهایی بر ملت مسلمان تحمیل کرده اند. وقتی رژیم اسرائیل شکل گرفت، قوم یهود در اکثر کشورهای جهان حضور داشتند. اما چه اتفاقی افتاد که این رژیم در دل خاورمیانه و کشورهای اسلامی شکل گرفت!؟ این موضوع توطئه ای تمام انگلیسی بود که می خواست اهداف استعماری خود را در بین کشورهای اسلامی با ایجاد رژیمی آدم کش پیاده کند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر افزود: هیچ یک از کشور اروپایی نمی خواستند و نمی توانستند اینها را در کشورشان تحمل کنند، بنابراین آنها را به سمت فلسطین سوق دادند. این رژیم بعد از شکل گیری مبارزات خود را با کشورهای عربی آغاز کرد و در هر کجا و هر باری که با آنها جنگید آنها را شکست داد به غیر از این مبارزات آخر که با نیروهای اندک حزب ا... لبنان و حماس داشت. حزب ا... و حماس که مبانی فکری امام خمینی را دنبال می کردند توانستند بینی این رژیم خونخوار را به خاک بمالند.

سخنران روز قدس خاطرنشان کرد: روز قدس، روز وحدت جهان اسلام بر حول یک محور است و امروز مسئله فلسطین مربوط به جهان اسلام است، این فرمایش امام راحل است.خیلی ها دنبال این بودند و هستند که این خط مبارزه و مقاومت در برابر اسرائیل را حذف کنند، اما امام خمینی با تیز بینی، هوشیاری و آگاهی تمام با نامگذاری این روز بنام روز قدس این مسیر را برای جامعه اسلامی مشخص کرد. امروز هم مقام معظم رهبری این ناخدای هوشیار، آگاه و تیزبین ایران و جهان اسلام بیرق این مبارزه را بردوش دارد.

وی ادامه داد: همه ی آزادیخواهان و همه ی انسانهای مصلح و انسانهای معنقد به خدای متعال در حال ادامه دادن این مسیر هستند و تجلی آن، امروز در شهر و کشور ما به ظهور پیوسته است. ما این مبارزه با اسرائیل را تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

ابراهیمی افزود: شما در خیلی از کشور های حاشیه خلیج فارس و برخی از کشور های جهان را می بینید که برخی از مردمانشان می خواهند در این مسیر حرکت کنند، اما دولتهایشان اجازه راهپیمایی به آنها نمی دهند. اسرائیل ئ نظام سلطه امروزه داعش و گروه های تکفیری را ایجاد کردند تا کار نیابتی اسرائیل را به نام اسلام در منطقه دنبال کنند.

نماینده رامیان و آزادشهر در مجلس تصریح کرد: ما اگر معتقدیم که این مسیر مبارزه باید ادامه داشته باشد باید نگاه و مکتب امام را بیش از پیش برای مردم و جوانانمان بازخوانی کنیم .

سخنران روز قدس در آزادشهر ادامه داد: امروز اگر می بینید مجلس سنای آمریکا، مصوبه ای می گذراند و بعد، تمام تعهدات خودش را زیر پا می گذارد جای تعجب ندارد، زیرا این روش استعمار است که هر زمانی که موافق میل آنها نباشید آنها مسیر استکباری خودشان را دنبال کنند.

وی افزود: کشور ما در طول این ۳۸ سال که از عمر با برکت انقلاب می گذرد همواره با نامه های و به بهانه های مختلف در تحریم بوده است. امروز هم می بینید که در حوزه برجام و با چنین نگاهی انها باز هم به تعهداتشان پایبند نیستند و این همان تلنگر رهبری بود که پیش از شروع مذاکرات برجام فرمودند؛ ما به اینها خوش بین و امیدوار نیستیم زیرا آنها خوی استکباری و استعماری دارند.

ابراهیمی در ادامه گفت: استکبار با اصل نظام جمهوری اسلامی مشکل دارد. این که می بینید سپاه، نیروی قدس، حزب ا... و مبارزان یمنی را تحریم می کنند و جزء تروریستها می خوانندشان بخاطر این است که از جانب آنها احساس خطر می کنند. اگر نیروهای ما در سوریه و عراق با تکفیریها نمی جنگیدند، ما باید امروز در خیابانهای تهران و شهرستانها با آنها می جنگیدیم و این حادثه های تروریستی مجلس و حرم امام باعث شد ما بیشتر قدر مدافعان حرم را بدانیم.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان یاداور شد: عده ای بودند که عنوان می کردند ما چرا باید در آنجا بجنگیم و این یاوه گویی را سر می دادند، امروز همان افراد به این نتیجه رسیدند که اگر امنیتی در کشور است بخاطر جان نثاری مدافعان حرم در بیرون از مرزهای کشور است. همه باید بدانیم، وظیفه ما نسبت به گذشته بیشتر شده است و باید تلاش بیشتری برای حفظ این نظام داشته باشیم.

سخنران مراسم ادامه داد: محمد بن سلمان که دو روز است ولیعهد عربستان شده، اعلام کرده است ما جنگ را به داخل ایران می کشانیم، اولا باید بگویم که این خیالی باطل است و در ثانی ما بارها نشان دادیم که هر کشوری و گروهی که قصد چنین کاری را داشته باشد، چه بلایی بر سرش می آوریم.

وی افزود: هوشیاری و وحدت جامعه اسلامی باید بیش از گذشته باشد، زیرا این نیاز اصلی جامعه امروز ما است. وحدت و تبعیت محض از ولایت فقیه ضامن حفظ نظام و انقلاب ما می باشد.

ابراهیمی بعد از مطرح کردن مسائل کشور و منطقه، به شمکلات شهرستان ازادشهر پرداخت و گفت: فاجعه معدن دل همشهریان ما را بدرد آورد و ما و همه می دانند که ضعف های مدیریتی وجود داشته و معدن ایمن نبوده است. اما چیزی که الان در اولویت است رسیدگی به بازماندگان و ایجاد محیطی امن برای ادامه کار معدنکاران است که در حال پیگیری است.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر ادامه داد: مشکل سایت بازیافت نیز از مشکلات دیگر آزادشهر است، هر چند پیشنهاد هایی برای بودجه یک و نیم میلیارد تومانی برای تعیین وضعیت سایت داده شده است، اما تاکنون تکلیف این سایت مشخص نشده است.

وی در خصوص پرونده شرکت پرهام و کلاهبرداری میلیاردی نیز اظهار کرد: حدود ۳۰۰۰ نفر از همشهریان ما مبلغی نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان از پول خود را برای کسب درآمد در نزد شرکت پرهام گذاشتند که کلاهبرداری این شرکت اوضاع زندگی آنها را خیلی خراب کرده است.

ابراهیمی ادامه داد: قوه قضاییه، فرماندار و امام جمعه محترم تلاشهایی انجام داده اند تا پرونده مسیر قانونی خود را طی کند ، اما تاکنون قوه قضاییه دادگاهی را برای محاکمه این افراد تشکیل نداده است. یک سال گذشت، ما در هفته گذشته با معاونت قوه قضاییه صحبتها داشته و نامه ای تنظیم کرده ایم، که بعد از یک سال باید تکلیف این افراد معلوم شود و مردم بدانند چه اتفاقی خواهد افتاد.

نماینده مردم آزادشهر افزود: اشنا ا... انتظار داریم، قوه قضاییه و دوستان ما در دادگستری آزادشهر که با همان تلاشی که داشته اند مسیر را با قدرت و شدت بیشتری ادامه دهند و ما هم در خدمت دوستان هستیم که تکلیف این مالباختگان روشن شود.

انتهای پیام/