Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری مردی که با انتشار تصاویر شخصی یک خانم در تلگرام اقدام به تهدید و اخاذی از وی کرده بود، خبر داد.

 به گزارش تیترآزاد، محمد رضا اصلانی فرمانده انتظامی آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در پی وصول شکایت یک خانم مبنی بر اینکه فردی ناشناس با انتشار عکس های شخصی او در تلگرام اقدام به تهدید و اخاذی از وی نموده است، موضوع در دستور کار پلیس فاوای شهرستان قرار گرفت.

اصلانی ادامه داد: با انجام تحقیقات تخصصی و بررسی های فنی انجام گرفته، مشخص شد، جوانی ۲۳ ساله با انتشار تصاویر شخصی شاکیه و با ارسال پیام، اقدام به تهدید و اخاذی از این خانم در فضای مجازی کرده است.

فرمانده انتظامی آزادشهر افزود: با پیگیری پلیس فرد متهم شناسایی شد و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس فاوای شهرستان دعوت شد و پس از ارائه مستندات و ادله قطعی پلیس متهم به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف همراه با پرونده تکمیلی بزه، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/