Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

یکی از رتبه های برتر کنکور سراسری ۹۶ شهرستان آزادشهر با رتبه ۳۵۶ در مصاحبه با خبرنگار ما ،علت موفقیت خود در کنکور را، محیطی آرام برای مطالعه و داشتن دغدغه های فرهنگی اعلام کرد.

به گزارش تیترآزاد، صادق کوهستانی از رتبه های برتر کنکور سراسری ۹۶ شهرستان آزادشهر با رتبه ۳۵۶ در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص میزان تلاش و برنامه درسی خود گفت: بنده تا قبل از عید تلاش جدی ای برای کنکور نداشتم. روزانه ۳ الی ۴ ساعت مطالعه می کردم.

کوهستانی ادامه داد: از اوایل فروردین بود که بصورت جدی تر مطالعات خود را شروع کردم. بنده بطور میانگین ۷ ساعت درس می خواندم. البته باید بگویم ، بنده به علت مطالعه کتاب ۵۰۴ زبان و کتاب های شیمی در قبل از عید و احساس عدم نیاز به مطالعه این دروس آنها را از برنامه مطالعاتی خود خارج کرده بودم.

رتبه ۳۵۶ کنکور سراسری افزود: در برنامه من زمان مطالعه دروس اختصاصی دو برابر زمان مطالعه دروس عمومی بود. من در کلاس کنکور شرکت نکردم و تنها به کلاس تقویتی فیزیک می رفتم.

وی در جواب اینکه چرا رتبه بهتری بدست نیاوردی پاسخ داد: فکر می کنم خیلی دیر شروع کردم و این موضوع باعث ایجاد استرس در من می شد. احساس می کنم اگر تلاش بیشتری می کردم، رتبه خیلی بهتری می آوردم.

کوهستانی در پاسخ به انگیزه شما برای تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه های معتبر چیست اظهار کرد: بنده به عنوان یک بسیجی انقلابی ولایتمدار و یک بچه هیئتی دغدغه های فرهنگی دارم و برای همین تلاش کردم تا بتوانم رتبه خوبی کسب کرده و در دانشگاه معتبری قبول شوم.

این رتبه برتر کنکو شهرستان آزادشهر در خصوص رشته ای که می خواهد در دانشگاه انتخاب کند اعلام کرد: همانطور که گفتم بنده دغدغه فرهنگی دارم و برای همین دوست دارم در دانشگاه فرهنگیان برای دبیری فیزیک تحصیل کنم، تا بتوانم برای تقویت استعداد های شهرستان آزادشهر و تربیت دانش آموزانی انقلابی موثر باشم.

وی درباره شرایط مطالعات خود گفت: خانواده بنده برای اینکه محیط ارامی برای مطالعه من ایجاد شود خیلی تلاش کردند. مثلا رفت و آمد ها در مدت مطالعات من خیلی کم شده بود و خانواده هیچ گاه با بنده در رابطه با اینکه چه رتبه ای باید بیاورم و یا کجا قبول شوم صحبتی نکردن و من با آرامش کامل مطالعه می کردم.

کوهستانی در رابطه با تاثیر جایزه ای که مدیر مدرسه برای رتبه های برتر گذاشته بود در انگیزه مطالعاتی خود گفت: تلاش مسئولین مدرسه برای ایجاد انگیزه در بین بچه ها قابل تقدیر است، اما هدف بنده فراتر از مادیات بود و می باشد.

وی در پایان از خانواده و مسئولین مدرسه و از آقای منصور غفاری از دوستان هیئتی خود که در وی ایجاد انگیزه کرده بود تشکر کرد.

کوهستانی در مدرسه نمونه دولتی امام حسین تحصیل می کرد و مدیر این دبیرستان برای رتبه های تک رقمی ۵ میلیون تومان، برای رتبه های دو رقمی ۲ میلیون، برای رتبه های ۳ رقمی زیر ۵۰۰ یک ونیم میلیون و برای رتبه های سه رقمی بالای ۵۰۰ یک میلیون تومان جایزه در نظر گرفته است.

انتهای پیام/