Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آزادشهر گفت: پایگاه انتخاب رشته کنکور مدیریت آموزش و پرورش  شهرستان آزادشهر از ۱۶ مرداد آغاز به کار کرد.

به گزارش تیترآزاد، محمد بذرافشان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش آزادشهر درگفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پایگاه انتخاب رشته کنکور مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر از تاریخ ۱۶ مرداد تا ۲۳ مرداد همه روزه ( به جز ایام تعطیل) از ساعت ۸ الی ۱۲:۳۰ و ۱۷ الی ۲۰ در دبیرستان دخترانه شاهد واقع در آزادشهر- جنب فلکه نواب آماده ارائه خدمات مشاوره ای می باشد.

بذرافشان ادامه داد: آموزش و پرورش در این پایگاه سعی دارد با انتخاب رشته با آخرین و به روزترین نر افزار ، معرفی تخصصی رشته ها، انتخاب رشته بر اساس تراز و کارنامه قبولی سالهای قبل و ارائه خدمات مشاوره ای در جلسات متعدد ، درصد قبولی دانش آموزان شهرستان را در دانشگاه ها بالاتر ببرد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر ادامه افزود: این پایگاه نسبت به مراکز مشاوره ای آزاد ، ارزان تر است. در ضمن در این مرکز از مشاوران و دبیران مجرب آموزش و پرورش استفاده می شود که باعث شده احتمال موفقیت دانش آموزان خیلی بیشتراز مراکز آزاد باشد.

وی در خصوص هزینه این مشاوره های انتخاب رشته بیان کرد: مبلغ ارائه مشاوره انتخاب رشته در این پایگاه ۵۰ هزار تومان است. این در حالی است که در مراکز آزاد حدود ۱۰۰ هزار تومان برای مشاور دریافت می شود.

انتهای پیام/