Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماز جمعه این هفته شهرستان آزادشهر با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار این شهر به امامت امام جمعه موقت برگزار شد.

به گزارش تیتر آزاد ، حجت الاسلام و المسلمین ایوب کوهساریان امام جمعه موقت شهرستان آزادشهر در خطبه های این هفته نماز جمعه بعد از دعوت خود و مومنین به تقوای الهی اظهار کرد: تقوای الهی برای افراد، پرهیز از گناه و انجام واجبات می باشد، اما تقوا الهی برای مسئولین کشور قبول داشتن قدرت الهی به عنوان قدرتی مافوق تمام قدرت ها است.

حجت الاسلام کوهساریان با اشاره به روز جهانی مساجد اعلام کرد: در روی زمین جایی شریف تر از مسجد نداریم و در شریعت اسلام مساجد از جایگاه بالایی برخوردار هستند. مسئولین کشور نباید به صرف نامگذاری یک روز به نام مساجد اکتفا نموده بلکه باید برای احیای مساجد تلاش کنند.

امام جمعه موقت آزادشهر ادامه داد: متاسفانه در عصر جمهوری اسلامی مساجد به اندازی یک باشگاه ورزشی هم ارزش ندارند، زیرا دولت اسلامی برای باشگاهها از اموال مسلمین میلیاردها تومان هزینه می‌کند اما مساجد برای پرداخت پول آب ، برق و گاز خود مانده اند.

وی در ادامه حدیثی از امام جواد(ع) خواند و تصریح کرد: امام جواد(ع) می فرمایند؛ توکل به خدا بهای هر شی گرانبهایی است.همانطور که می دانید اسلحه امام خمینی رحمت الله در برابر طاغوت، همین توکل به خدا بود. وقتی انسان قدرت خدا را درک کند دیگر جلوی هیچ قدرتی کرنش نخواهد کرد و مردم را به سوی طاغوت دعوت نمی‌کند.

حجت الاسلام کوهساریان ادامه داد: کسی که قدرت خدا را درک کند، دیگر نمی گوید که زمان تعامل با جهان است و نمی شود بدون آمریکا زندگی کرد، زیرا که آمریکا قدرت و عظمت دارد. معلوم است این چنین افرادی خدا را نشناخته اند.

امام جمعه موقت آزادشهرافزود: مسئولین کشور اسلامی بدانند حرف قرآن این است که قدرتی فوق قدرت خدا نیست ما باید به همه دنیا بفهمانیم که ای مردم یک قدرت وجود دارد که مافوق همه قدرت هاست و می تواند همه مشکلات انسان را حل کند و آن قدرت خداست نه اینکه خودمان به سمت طاغوت برویم.

وی در خصوص سالروز ازدواج امام علی علیه السلام حضرت زهرا سلام الله علیه و آله بیان کرد: چند روز دیگر سالروز ازدواج امام علی و حضرت زهراست و بیایید ببینیم ما که مدعی پیروی از آن بزرگواران می باشیم چه قدر ازدواج و زندگی مان شبیه آن آنهاست.

حجت الاسلام کوهساریان ادامه داد: متاسفانه امروزه زمزمه های ازدواج سفید در بین جوانان ما شنیده می شود. ازدواج سفید زندگی دو نفر برای ارضای میل شهوانی بدون داشتن هیچ تعهدی می باشد. صدا و سیمای جموری اسلامی بجای فیلم ای گوناگون یک بار بیاید و ازدواج و زندگی امام علی (ع) را نمایش دهد تا الگوهای زندگی اسلامی فراموش نشود.

امام جمعه موقت آزادشهر در انتای سخنانش گفت: به آغاز هفته دولت و شروع به کار دولت دوازدهم نزدیک می شویم. بنده به عنوان یک انسان مسلمان و بدون نگاه حزبی برای موفقیت دولت اسلامی دعا می کنم.

وی ادامه داد: تذکر بنده به دولتمردان جمهوری اسلامی این است که قسم خود را فراموش نکنند. زیرا آنها به عنوان مسئول دولت اسلامی قسم می خورند که حافظ خون شهداء ، ارزشهای اسلام و انقلاب و قانون اساسی جمهوری اسلامی باشند.

حجت الاسلام کوهساریان افزود: تا زمانی که دولتمردان در این مسیر حرکت کنند ما با تمام وجود همراه و یاور آنها خواهیم بود، اما اگر از مسیر ولایتمداری و ارزشهای انقلاب فاصله بگیرند، نه توسط ما بلکه توسط صاحب این انقلاب سیلی خواهند خورد. (تکبیر)

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نگاهی به تاریخ ایران برای عبرت گرفتن مسئولین کافی است. ببینند که آن یکی چگونه با چادر فرار کرد و افراد دیگر چگونه خانه نشین و یا محصور شدند. بدانید که امام زمان (عج) این انقلاب را به حال خود رها نخواهد کرد.

انتهای پیام/