Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مسابقات قهرمانی کشور در رشته ورزش رزمی – باستانی پرثوآ (آقایان)، ۱۶ و ۱۷ شهریور به میزبانی علی آباد کتول استان گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش تیتر آزاد علی اصغر نوروزی مربی ورزش رزمی باستانی پرثوآ شهرستان آزادشهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این مسابقات در رده های سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان از ۱۶ و ۱۷ شهریور در سالن سرداران شهید علی آباد برگزار می شود و ۶ پرثوآ کار ازادشهری در این مسابقات حضور دارند.

نوروزی ادامه داد: این رشته برگرفته از هنر رزم باستانی ایران است و در آن دفاع شخصی و ضربات دست و پا آموزش داده می شود. در شهرستان آزادشهر دو باشگاه برای آموزش آقایان و بانوان در این رشته در حال فعالیت هستند.

مربی پرثوآ آقایان آزادشهر گفت: در بخش آقایان حدود ۴ماه است این سبک در آزادشهر آغاز به کار کرده است.

وی ادامه داد: از آنجا که ورزشهای رزمی در شهرستان آزادشهر پر طرفدار است و افراد معمولا در یک ورزش رزمی دوره دیده اند، پهلوانان آزادشهری در این مدت کوتاه با ممارست و تلاش فراوان توانستند بر فنون این رشته مسلط و عناوین اول و دوم مسابقات استانی را کسب کنند.

نوروزی در خصوص اسامی ورزشکاران آزادشهری تیم منتخب استان اعلام کرد: افراد منتخب تیم الف رزم پهلوانی و باستانی پرثوآ آزادشهر در تیم استان بشرح ذیل می باشد:

۱. اشکان شمع آبادی

۲. محمد امین طیلانی داغلی

۳. محمد صادق هلاکو

۴. امیر حسین شادکام

۵. یونس بای

مربی ورزش رزمی – باستانی پرثوآ آقایان ازادشهر ادامه داد: در تیم ب استان نیز سید علی میرعرب رضی حضور دارد و امیدواریم که این عزیزان بتوانند افتخاری برای شهرستان و استان کسب کنند.

وی افزود: این مسابقات بصورت زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد و شبکه ۳ و شبکه خبر نیز اخبار آن را پوشش خواهند داد.

نوروزی در پایان از مدیران شرکتها و کارخانه ها برای تبلیغ بر روی تشک و یا سالن برگزاری مسابقات دعوت کرد.

انتهای پیام/