Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: هیئات مذهبی که در سامانه ی طوبی ثبت نام نکرده اند و مجوز فعالیت آنها به پایان رسیده ا ست فقط تا 20 شهریور ماه 96 فرصت دارند که به اداره تبلیغات اسلامی جهت اخذ مجوز جدید مراجعه کنند.

به گزارش تیترآزاد، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: انتخابات پنجمین دوره ی شورای هیئت های مذهبی ۵ آبان ۱۳۹۶ روز جمعه برگزار می‌شود و هیئت های مذهبی مجوز دار و هیئت هایی که در سامانه ی طوبی ثبت نام کرده اند و کد شناسایی دارند، می توانند در این انتخابات شرکت کنند و به افراد اصلح رأی دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر افزود: ثبت نام نامزد های انتخابات شورای هیئت های مذهبی از ۱۰ شهریور ۹۶ به مدت یک ماه انجام می‌شود و افراد علاقه مند به ثبت نام می توانند با در دست داشتن مدارک خود به ادارات تبلیغات اسلامی این شهرستان واقع در خیابان شهید بهشتی، بهشت سوم، مراجعه کنند.

حجت الاسلام دیلمی گفت: از مهم ترین شرایط و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، داشتن حداقل ۲۵ و حداکثر ۶۵ سال، داشتن کارت پایان خدمت، متأهل بودن، داشتن حداقل دیپلم، حداقل ۳ سال سابقه ی مسئولیت هیئت که از سوی شورای هیئت های مذهبی قبل تأیید شده باشد می توان اشاره کرد.

حجت‌الاسلام دیلمی اظهار داشت: بعد از انجام انتخابات به مدت ۷ روز به شکایات و تخلفات احتمالی رسیدگی می‌شود و منتخبین نهایی به مرکز اعلام می شوند و تأیید نهایی از سوی مرکز اعلام می‌شود.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: انتخاب هیئت رئیسه در ابتدای دی ۹۶ برگزار می‌شود.

دیلمی اظهار داشت: با توجه به اتمام مجوز فعالیت سالانه ی تعداد قابل توجهی از هیئات مذهبی شهرستان، هیئاتی که در سامانه طوبی ثبت نام نکرده اند جهت برگزاری مراسم ایام محرم و صفر، فقط تا پایان ۲۰ شهریور مهلت دارند که جهت بروز رسانی و اخذ مجوز جدید به ادارات تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

دیلمی در پایان گفت: هیئات مذهبی یکی از مولفه های قدرت نرم نظام اسلامی در ابعاد مذهبی و دینی است که تاکنون در نشر معارف اسلامی نقش تعیین کننده ای داشته اند و امیدواریم با همت و همکاری همه ی نهادهای فرهنگی و با انسجام هرچه بیشتر شاهد رشد و بالندگی آن در سطح جامعه باشیم.

انتهای پیام/