Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر گفت: بیش از ۳۵ تا ۴۰ درصد مدارس شهرستان تخریبی و فرسوده است.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم, مهدی مفیدی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: تعداد 16 هزارو 696 نفر مسافر تابستانی در 10 مدرسه و 108 کلاس در شهرستان آزادشهر اسکان یافتند که از این تعداد 8 هزار و 253 نفر فرهنگی بودند.

وی افزود: از این تعداد 10 مدرسه, 6 مدرسه درجه (الف) مجهز به همه امکانات هستند 2 مدرسه ییلاقی و 2 مدرسه درجه (ب) است که اختلاف درجه(الف) و (ب) تنها در عدم وجود یخچال است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر افزود: در سال جاری 17 هزار دانش آموز در این شهرستان تحصیل خواهند کرد که از این تعداد 10 هزارو 200 نفر در مقطع ابتدایی بوده و بقیه در مقطع متوسطه اول و دوم تحصیل خواهند کرد.

مفیدی یادآور شد: تعداد همکاران ما در سال تحصیلی جدید یک‌هزار و 24 نفر است که 518 نفر آقا و 506 نفر خانم هستند و 400 نفر در مقطع ابتدایی تدریس خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر تاکید کرد: در سال جاری, یک‌هزار و 327 نفر در این شهرستان در کنکور شرکت کردند و 10 دانش آموز رتبه زیر هزار را کسب کردند و پس از نزدیک به 20 سال, رتبه زیر 20 را توانستیم کسب کنیم و دانش‌آموزی در آزادشهر رتبه 16 کنکور را از آن خود کرد.

مفیدی گفت: بیش از 35 تا 40 درصد مدارس ما تخریبی و فرسوده است و در حال حاضر از 12 مدرسه تخریبی, 10 مدرسه تخریب کامل شده و 2 مدرسه روستای گنجی وطن و روستای هزار تپه باید تخریب شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر اظهار کرد: 4 مدرسه به صورت مشارکتی در حال ساخت است که یکی در شهرستان آزادشهر با 50 درصد پیشرفت فیزیکی و یک میلیارد و 150 میلیون تومان اعتبار در جنب دانشگاه آزاد با 12 کلاس احداث خواهد شد.

وی افزود: مدرسه 6 کلاسه سبزواری, مدرسه 2 کلاسه در روستای قورچای که توسط سپاه در طرح محرومیت‌زدایی با اعتبار 60 میلیون تومان و مدرسه شهر نوده به صورت 6 کلاسه با اعتبار 680 میلیون تومان که 200 میلیون تومان آن از طریق خیر تقبل خواهد شد در سطح شهرستان در حال احداث است.

مدیر آموزش و پرورش آزادشهر تصریح کرد: 6 مدرسه در روستاهای پورجان, قره سو, عطابهلکه, نگین شهر, قورچای زیرسازی و آسفالت برای سال تحصیلی جدید شده است.

مفیدی گفت: از 135 مدرسه شهرستان, 13 مدرسه غیرانتفاعی هستند و یک‌هزار و 814 دانش آموز در این مدارس ثبت‌نام کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آزادشهر اظهار داشت: 35 تا 40 درصد مدارس ما مجری طرح حیات پویا هستند تا نشاط و شاداب‌سازی در مدارس انجام شود و 6 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی و درآمد سالن‌های ورزشی جهت خرید وسایل ورزشی مدارس هزینه شده است.

در پایان این نشست خبری اصحاب رسانه شرق استان گلستان با تجمع در مقابل آموزش و پرورش, نسل‌کشی مسلمانان میانمار را محکوم کردند.

انتهای پیام/