Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نشست خبری فرمانده سپاه آزادشهر با اصحاب رسانه امروز صبح به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات سپاه برگزار شد.

به گزارش تیترآزاد، محمود علیخانی فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر در نشست خبری صبح امروز که در سالن جلسات سپاه انجام شد،اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب، دشمن در ابتدا به فکر براندازی نبود و فکر می کرد که این انقلاب به راحتی از بین خواهد رفت، اما بعد از مدتی که استواری و صلابت انقلاب اسلامی را دید برای براندازی نظام برنامه ریزی کرد.

علیخانی ادامه داد: برنامه ریزی های دشمن دو مرحله داشت، مرحله اول از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تا فروردین ۱۳۵۹ بود که با ایجاد اختلافات قومی و قبیله ای و تلاش برای تجزیه ایران سعی در نابودی نظام اسلامی ایران داشتند.

فرمانده سپاه آزادشهر افزود: مرحله دوم براندازی از فروردین ۵۹ شروع شده و تا امروز ادامه دارد. این مرحله در ۶ ماهه اول سال ۱۳۵۹ داری ۶ بخش بود. بخش اول در ۲۰ فروردین سال ۵۹ بود که آمریکا با ایران قطع رابطه کرد و حضرت امام در این خصوص فرمودند؛ تنها کار خوبی که آمریکایی ها در خصوص ایران انجام دادند، همین قطع رابطه بود که برکات زیادی برای ما داشت.

وی در ادامه گفت: دشمنان در اول اردیبهشت سال ۵۹ بخش دوم از مرحله دوم براندازی را کلید زدند و ان آغاز تحریم ها بر علیه جمهوری اسلامی بود که تا امروز هم ادامه دارد.

علیخانی بیان کرد: در ۵ اردیبهشت ۵۹ آمریکا بطور مستقیم وارد جنگ با ایران شد که به خواست خدا در صحرای طبس زمین گیر شدند، و امدادهای غیبی خدا به کمک انقلاب اسلامی آمدند.

فرمانده سپاه آزادشهر در خصوص بخش چهارم براندازی تصریح کرد: مسدود کردن دارایی های ایران در ۱۴ تیر ۱۳۵۹ بخش چهارم براندازی بود. آمریکایی ها به بهانه های مختلف از پس دادن این دارایی ها امتناع نمودند و در حال حاضر آنها را مصادره کرده اند.

وی ادامه داد: ۲۱ تیرماه ۵۹ سالروز کشف کودتای پایگاه هوایی نوژه است و قرار بود این کودتا بخش پنجم براندازی باشد. و در بخش آخر در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ بوسیله نیروهای بعث عراق جنگ ۸ ساله را بر کشور ما تحمیل کردند. این جنگ در عین خسارات جانی و مالی ای که داشت ، برای انقلاب برکاتی را به همراه داشت و ما از آن به عنوان دفاع مقدس یاد می کنیم.

علیخانی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در خصوص دفاع مقدس می فرمایند؛ ما در جنگ انقلاب خود را به جهان صادر و مظلومیت خویش و ستم استکبار را به جهانیان ثابت کردیم.

فرمانده سپاه آزادشهر در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کرد: ما ۲۰۰ برنامه برای این هفته در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: شاخص ترین این برنامه ها که با آغاز هفته دفاع مقدس شروع می شود عبارتند از ، رژه نیروهای مسلح که با وحدت مثال زدنی بین سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد. در این رژه ۱۰ گردان از نیروهای بسیج نیز شرکت خواهند داشت.

علیخانی افزود: راهپیمایی خانوادگی، برگزاری یادواره شهدا و نکوداشت خانواده شهدا، مراسم متمرکز زنگ مهر و مقاومت، مسابقات تیراندازی، فوتبال و والیبال، برگزاری نمایشگاه های دستاوردهای علمی، فرهنگی و ... ، محرومیت زدایی، کلنگ زنی مسجد حضرت ابوالفضل روستای ازدارتپه، ویزیت رایگان در مناطق محروم، افتتاح ساختمان جدید حوزه، تجمع ایثارگران در مسجد امام حسن عسگری، عزاداری محرم نیروهای مسلح، غبار روبی گلزارشهدا، تقویت اردوهای جهادی و نشست صمیمی فرمانده سپاه با فرماندهان دوران دفاع مقدس.

انتهای پیام/