Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

با دعوت آستان قدس رضوی ، خانواده های جان باختگان معدن زمستان یورت آزادشهر، امشب برای زیارت حرم مطهر رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش تیترآزاد، با دعوت آستان قدس رضوی از خانواده های جان باختگان معدن زمستان یورت آزادشهر، برای زیارت امام رضا (ع)، ساعت ۲۲ امشب کاروان زیارتی متشکل از این عزیزان به سمت مشهد مقدس حرکت کرد.

این کاروان با بدرقه حجت الاسلام والمسلمین رضا دیلمی، رئیس سازمان تبلیغات شهرستان آزادشهر و عبور از زیر کلام ا... مجید سر خود، به سمت حرم مطهر رضوی را آغاز کرد.

علیرضا سعید رابط آستان قدس در شهرستان آزادشهر در خصوص این سفر زیارتی اظهار کرد: این سفر به جهت دلجویی از خانواده جان باختگان معدن زمستان یورت آزادشهر برنامه ریزی شده است و این عزیزان تا پایان روز ۳۱ شهریور، مهمان ویژه امام رضا (ع) خواهند بود و تمام هزینه سفر آنها بر عهده آستان قدس رضوی می باشد.

سعیدی ادامه داد: در این سفر برنامه های متنوع فرهنگی برای زائران امام هشتم در نظر گرفته شده است. 

وی در خصوص اعزام زیارت اولی ها نیز تصریح کرد: ما برای اعزام زیارت اولی ها به مشهد مقدس آمادگی داریم و اگر کسی تا به حال به زیارت امام رضا (ع) نرفته است و یا ۱۰ الی ۱۵ سال از آخرین زیارت وی میگذرد می تواند برای اعزام با ما تماس بگیرد.

رابط آستان قدس در شهرستان آزادشهر در خصوص هزینه اعزام زیارت اولی ها گفت: هزینه سفر برای این عزیزان فقط کرایه بلیط رفت و برگشت است وبقیه هزینه ها از جمله هزینه مکان اقامت و خوراک را میهمان امام رضا (ع) می باشند.

سعیدی خاطرنشان کرد: در سفر کاروان زیر سایه خورشید و در بازدید از بیماران در بیمارستان حضرت معصومه، یکی خانم سیدی که همراه بیمار بود، اعلام کرد که ۱۵ سال است به زیارت امام رضا (ع) نرفته است و خیلی دلتنگ زیارت ایشان می باشد، با هماهنگی های انجام شده این سید خانم در دهه کرامت به پابوس امام رضا مشرف شد و سه روز در شهر مشهد اقامت داشتند که تنها مبلغ ۶۰ هزار تومان هزینه بلیط رفت و برگشت از وی گرفته شد.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

 

سید مصطفی میرعرب رضی

انتهای پیام/