Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

شهردار آزادشهر با اشاره به بدهی ۶ میلیارد تومانی شهرداری آزادشهر، گفت: بدهی شهرداری‌ها در سال‌های اخیر مشکلات و چالش‌های فراوانی برای شهرداری ایجاد کرده و باید با وضعیت موجود, بتوانیم بر هزینه‌ها مدیریت کنیم.

به گزارش تیترآزاد، شهرام سعیدی, در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شهرستان آزادشهر اظهار داشت: بودجه شهرداری آزادشهر در سال جاری 10 میلیارد و 500 میلیون تومان است که در 6 ماه نخست سال, 4 میلیارد و 500 میلیون تومان آن تحقق یافته است.

سعیدی تصریح کرد: با توجه به اینکه, چهارراه الغدیر شهرستان یکی از مناطق حادثه‌خیز است و بنا به گزارشات پلیس راهور, حادثه جرحی فراوانی اتفاق می‌افتد, این چهارراه در اولویت شهرداری است.

شهردار آزادشهر تاکید کرد: یکی دیگر از اولویت‌های شهرداری, بازسازی و نوسازی ساختمان شهرداری است, ساختمان شهرداری آزادشهر بسیار قدیمی و تخریبی است و در نظر داریم این ساختمان را تخریب و نوسازی کنیم.

سعیدی یادآور شد: مجموعه گردشگری زیتون, نیاز به تغییر کاربری در بعضی نقاط دارد و در حال رایزنی هستیم تا مجموعه شهر بازی را با برآورد هزینه 200 میلیون تومان احداث کنیم و جاده سلامت پارک شهر را در ظرف 4 تا 5 ماه آینده تکمیل کنیم.

شهردار آزادشهر گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر "اقتصاد مقاومتی, اقدام و عمل" و در راستای درآمد پایدار و ایجاد اشتغال در شهرستان, در نظر داریم با مشارکت بخش خصوصی, معاینه فنی را در شهرستان راه‌اندازی کنیم که با راه‌اندازی این پروژه, حدود 20 نفر اشتغالزایی خواهند شد.

سعیدی اظهار کرد: یکی از معضلات مهم شهرستان آزادشهر در بحث ترافیک, عدم تعریض خیابان 16 متری نواب است که اگر بتوانیم به موازات خیابان گنبد( امام),خیابان 16 متری نواب را تعریض کنیم, تا 40 درصد از بار ترافیکی شهر کاهش خواهد یافت, که تاکنون با 4 مالک این خیابان که در مسیر تعریض هستند صحبت کردیم و با یک مالک به توافق رسیدیم.

شهردار آزادشهر افزود: در شهرستان, 3 پارک محله وجود دارد که وسایل بازی آن فرسوده و غیراستاندارد است و در نظر داریم ضمن تجهیز این پارک محله ها به وسایل استاندارد و به روز, چندین پارک محله در نقاط مختلف شهر احداث کنیم.

سعیدی اظهار داشت: با توجه به هزینه‌ها و مشکلات مالی شهرداری, خوشبختانه توانستیم با مدیریت درست, ظرف 70 روز گذشته و از زمان تصدی من, همه هزینه‌های عمرانی, حقوق کارکنان و کارمندان و کارگران خدماتی به روز پرداخت شود.

شهردار آزادشهر تاکید کرد: 6 طرح در راستای المان میدان مرکزی پیشنهاد شده که امروز هیئت داوری آن را مورد بررسی قرار داده و بهترین طرح را انتخاب خواهند کرد.

انتهای پیام/