Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر در نشستی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: جامعه امروز بیش از هر زمانی نیاز به فرهنگ رسول ا... که همان فرهنگ بسیجی است دارد.

به گزارش تیترآزاد، حجت الاسلام روح ا... رجنی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آزادشهر در نشستی که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: جامعه امروز بیش از هر زمانی نیاز به فرهنگ رسول ا... که همان فرهنگ بسیجی است دارد.

حجت الاسلام رجنی ادامه داد: امروز جامعه اسلامی نیاز به درس اتحاد پیامبر یعنی همان اتحاد مسلمین با هم و بر علیه استکبار دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه آزادشهر بیان کرد: اربعین اباعبد ا... بسیج توده های چند میلیونی مردم مسلمان را به رخ استکبار کشید و در آن از نگاه قومی و منطقه ای خبری نبود.

وی افزود: امام حسین (ع) راه را برای ما روشن کرده است و آن ایستادگی در برابر ظلم و استکبار و ایستادگی در برابر صهیونیست جهانی و آمریکای جنایتکار می باشد.

حجت الاسلام رجنی در پایان گفت: برای نشر تمدن اسلامی در جهان اسلام راهی جز فرهنگ بسیجی نداریم.

انتهای پیام/