Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بر اساس خبرهای موثق رسیده، غروب امروز یک جوان ۲۰ تا ۳۰ ساله ساله در شهرستان آزادشهر با شلیک گلوله تفنگ شکاری به قتل رسید.

به گزارش تیتر آزاد، براساس اخبار رسیده از منابع موثق عصر امروز پنج شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ یک جوان ۲۰ الی ۳۰ ساله (بنام الف. م ) با شلیک تیر اسلحه شکاری به قتل رسیده است.

این جوان با ماشین ۲۰۶ خود در مسیر جاده روستای خاندوز به آزادشهر در تردد بوده که ۳ جوان موتور سوار راه وی را مسدود می کنند و شیشه ماشین وی را می شکنند.

مقتول پس از فرار از دست موتور سواران با دوستان خود برای تلافی به سراغ موتور سواران می رود که یکی از موتور سواران با شلیک گلوله به زیر گلوی این جوان وی را مجروح می کنند. این جوان به بیمارستان انتقال داده می شود و به علت جراحت و خونریزی زیاد جان خود را از دست می دهد.

لازم به ذکر است؛ شنیده ها حاکی از آن است که این افراد سابقه دار بوده و با مقتول پیش از این نیز درگیری داشته اند. 

تیم اطلاعات و آگاهی پلیس آزادشهر به سرعت گروه ویژه رسیدگی به این پرونده را تشکیل دادند و تا کنون یک نفر را بازداشت کرده اند. تحقیقات و پیگیری ها برای بازداشت دو نفر دیگر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/