Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

خطیب جمعه آزادشهر در خصوص زور گیری ها و قتل های اخیر آزادشهر گفت: مدتی است در شهرستان نا امنی می بینیم. در یک شهر کوچک مذهبی که باید مدینه فاضله باشد، تعداد کمی، اراذل و اوباش شهر را نا امن کرده اند. این اراذل دست به هر خلافی می زنند، از سرقت گرفته تا نا امنی جلوی مدارس، استفاده از سلاح سرد و گرم ، قتل و ...

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام و المسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر، امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن دعوت خود و مومنین به تقوای الهی ، اظهار کرد: اعلام قدس به عنوان رژیم صهیونیستی توسط ترامپ خشم همه ی مسلمین را برانگیخت و مخالفت کشور های غیر مسلمان زیادی را به همراه داشت.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: آن کشور هایی که داعی حقوق بشر دارند چرا ساکت هستند، مگر این همه جنایت را نمی بینند. انسانیت شما کجا رفته است.

امام جمعه آزادشهر افزود: انصافا وعده ی ۲۵ ساله حضرت آقا برای نابودی اسرائیل در حال وقوع است و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است. و اعلام قدس به عنوان پایتخت نشانه عجز آنها بوده است.

خطیب نماز جمعه خاطرنشان کرد: طرح ترامپ برای قدس، خشم جهان اسلام را علیه او و آمریکا برانگیخت و فرصت ویژه ای به جبهه مقاومت داد. ترامپ موجودی است شبیه انسان که از انسانیت بویی نبرده است. واقعا برای مردم آمریکا متاسف هستم برای انتخاب همچنین رئیس جمهوری که عقل و رحم و انسانیت ندارد.

وی ادامه داد: برای عربستان و سران خائن آن جای شرمندگی دارد که با آمریکایی ها و غاصبان صهیونیستی همراه شده است.

حجت الاسلام شهابی افزود: وظیفه مجامع بین المللی است تا در برابر ترامپ و همفکرانش که بویی از انسانیت نبرده اند بایستند. استکبار هر نقشه ای تا کنون کشیده است توسط جبهه مقاومت با شکست مواجه شده است و باید گفت ،صدای شکستن استخوانهای استکبار جهانی به گوش می رسد.

امام جمعه آزادشهر با اشاره به سالروز شهادت دکتر مفتح تصریح کرد: امام فرمودند، تقابل حوزه و دانشگاه باعث نابودی ملت،کشور و اسلام می شود. ما باید سعی کنیم وحدت بین این دو را مستحکم تر کنیم. تمام بالندگی ما بخاطر وحدت حوزه و دانشگاه است و با تقویت این وحدت، انشا ا... شاهد تحولات خوب سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی خواهیم بود.

خطیب جمعه آزادشهر در خصوص زور گیری ها و قتل های اخیر آزادشهر گفت: مدتی است در شهرستان نا امنی می بینیم. در یک شهر کوچک مذهبی که باید مدینه فاضله باشد، تعداد کمی، اراذل و اوباش شهر را نا امن کرده اند. این اراذل دست به هر خلافی می زنند، از سرقت گرفته تا نا امنی جلوی مدارس، استفاده از سلاح سرد و گرم ، قتل و ...

وی ادامه داد: تعداد این اراذل و اوباش اندک است و می شود آنها را گوش مالی داد. مگر چند سارق وجود دارد، اراذل و اوباش شهر مشخص هستند. نباید امنیت شهر بگونه ای باشد که مدیر مدرسه دخترانه بیاید و التماس کند که مامور بیاورید تا اراذل و اوباش برای دانش اموزان نا امنی ایجاد نکنند. یا اینکه مدیر دبیرستان پسرانه بگوید که اراذل و اوباش با موتور می آیند و دبیرستان را نا امن می کنند.

حجت الاسلام شهابی افزود: این اراذل و اوباش در روز و شب، امنیت مردم را سلب کرده اند. من از دادستان محترم شهرستان آزادشهر درخواست دارم، جهاد گونه وارد میدان شود. مردم امنیت لازم دارند و این امنیت و آرامش باید ایجاد شود.

امام جمعه آزادشهر اعلام کرد: باید ریشه این اراذل کنده شود تا دیگر همچنین مواردی در شهر دیده نشود. از دادستان محترم می خواهیم تا به نیروی انتظامی کمک کند تا امنیت به شهر برگردد و این اراذل را به کیفر اعمال خود برساند.

انتهای پیام/