Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر: حماسه 9 دی تجلی عظمت ملت و روز پالایش نظام اسلامی از مدعیان دروغین وفاداری به انقلاب اسلامی و گفتمان شهدا بود.

به گزارش تیتر آزاد، حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگویی از برگزاری 50 ویژه برنامه با محوریت بزرگداشت حماسه ی یوم الله 9 دی و هفته ی بصیرت و میثاق با ولایت در آزادشهر خبر داد و گفت: با تشکیل ستاد شهرستان، برگزاری همایش علمداران شهادت و بصیرت، بزرگداشت شهدای روحانی شهرستان با سخنرانی حجت الاسلام سالک، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو جامعه روحانیت مبارز در مسجد جامع، نشست های معرفتی و بصیرتی، برگزاری یادواره شهدای حسینه اعظم و...گفتمان های دینی، جلسات وعظ و خطابه، مسابقات فرهنگی در سطح مساجد، مدارس، دانشگاه ها، ادارات و نهادها از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آزادشهر با بیان اینکه تاریخ نظام اسلامی با سه مرحله روبرو بوده است، افزود: حماسه ۹ دی،روز بصیرت و میثاق مردم غیور و انقلابی با ولایت و پالایش نظام از خواص بی بصیرت و سومین مرحله تاریخی انقلاب اسلامی در راستای تحقق جامعه ی اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آزادشهر در ادامه بیان کرد: بر اساس منویات مقام عظمای ولایت، حماسه 9 دی از شعائر انقلاب اسلامی محسوب می شود لذا به فضل الهی برای همیشه در کارنامه ی افتخارات ملت غیور ایران اسلامی جاودانه می ماند.

دیلمی تاکید کرد: امروز همه وظیفه داریم که ابعاد علت و چرایی این حماسه ی عظیم را برای جوانان و نوجوانان بازگو کنیم و بگوئیم که چرا نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی سخن از حفظ سرمایه های خود در ماجرای فتنه ی 88 می کند.

دبیر ستاد شئون فرهنگی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: باید در این ایام چرایی خلق حماسه 9 دی بازخوانی شود این که در این روز مردم نشان دادند که همواره، لحظه شناس و دشمن شناس هستند و با بصیرت دینی و قدرت ایمان خود، همواره از برخی مدعیان دروغین وفاداری به انقلاب اسلامی و اسلام ناب و گفتمان شهدا، جلوتر می باشند.

دیلمی در ادامه، ولایتمداری، فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه استکبار ستیزی وحضور در لحظه ها و دشمن شناسی را رمز ثبات انقلاب اسلامی برشمرد و تاکید کرد که باید این چهار محور درتمامی سطوح حفظ و نهادینه شود.

حجت الاسلام دیلمی عنوان کرد: حماسه نهم دی نشان داد که این نظام ولایی٬ تنها نظامی است که در عصر غیبت حضرت حجت (عج) و دوران انتظار، توانایی ایستادگی در برابر زورگویی‌های آمریکا و هم پیمانانش و همفکرانشان و مزدبگیرانش را دارد.

حجت الاسلام دیلمی تاکید کرد: در پیدایش و ماندگاری این حماسه بزرگ، نقش قدرت خداوند متعال و حاکمیت روح ولایت کاملاً محسوس بوده و به همین دلیل می‌توان به اهمیت این روز بزرگ پی برد و بر یوم الله بودن آن تأ کید ورزید.

این استاد حوزه با بیان این‌که ملت ایران اسلامی، آگاهانه و با بصیرت و تحت امر ولایت فقیه است، افزود: مردم بصیر و انقلابی ایران ثابت کردند که در دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی خود، متحد و پشتیبان ولی‌فقیه هستند و هم‌چنین در دفاع از این حریم، از سر و جان خود دریغ نمی‌کنند و کوچک‌ترین تعارضی به این ارزش‌ها را با شدیدترین برخوردها پاسخ می‌دهند و این در حقیقت عمل به وصیت شهدا و حراست از خون آنهاست.

حجت الاسلام دیلمی اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، مردم ولایت مدار و بصیر آزادشهر در روز 9 دی ماه پس از حرکت از مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج، مدارس، اصناف ، دانشگاه ها و ادارات و ... راس ساعت 10 صبح در میدان حضرت ولی عصر (عج) – (میدان مرکزی) تجمع متمرکز و باشکوهی را با برنامه هایی متنوع خواهند داشت.

حجت الاسلام دیلمی در پایان گفت: امیدواریم با تلاش وجدیت و حضور حماسی مسئولین، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا و اقشار مختلف مردم غیور شهرستان ولایت مدار آزادشهر بتوانیم برنامه های امسال مراسم یوم ا... ۹ دی ر ا باشکوه تر از گذشته برگزار نمائیم تا به فضل الهی رزمایش فرهنگی و دینی دیگری در آزاشهر خلق شود .

انتهای پیام/