Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مراسم تودیع ومعارفه فرماندار آزادشهر امروز همزمان با جلسه اداری و حضور معاون سیاسی، امنیتی - اجتماعی استانداری گلستان برگزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، مراسم تودیع و معارفه فرماندار آزادشهر امروز همزمان با جلسه اداری و حضور علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی - اجتماعی استانداری گلستان برگزار شد و حبیب شفایی فرماندار سابق تودیع و سید رسول حسینی به عنوان فرماندار جدید معارفه شد.

a8

در این مراسم حبیب شفایی فرماندار فرماندار سابق آزادشهر از همه مسئولین شهرستان بخاطر همراهی همیشگی تشکر و قدردانی کرد و در انتها برای سید غلامرضا قاضوی معاون فرمانداری که اکنون در بستر بیماری است آرزوی شفای عاجل نمود.

سپس علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی - اجتماعی استاندار گلستان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر و تقدیر و تشکر از زحمات ۳ ساله شفایی در مدیریت چالش هایی که شهرستان با آن مواجه شد، اظهار کرد: هیچ نظامی بجز جمهوری اسلامی ایران در دنیا نیست که در کمتر از ۴۰ سال ۳۸ انتخابات برگزار کرده باشد و مردم در تمام انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

طهماسبی ادامه داد: مردم ما در تمامی راهپیمایی ها و در مواقعی که نظام نیاز به حضور آن ها داشته است مانند دفاع مقدس و... همواره حضور پرشوری داشته اند و برای همین ما می گوییم که مردمی ترین نظام در دنیا هستیم.

a7

خوشبختانه تاکنون در استان گلستان هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم

معاون سیاسی، امنیتی - اجتماعی استاندار گلستان افزود: خوشبختانه ما در استان گلستان که ۴۳۸ کیلومتر مرز آبی و خاکی داریم و اقوام و مذاهب گوناگون در این استان زندگی می کنند، تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته ایم. اقوام مختلف در استان گلستان برادرانه در کنار هم زندگی می کنند. در استان گلستان از همه اقوام ایرانی، حضور دارند و حتی برادران تاجیک و افغانی نیز در استان ما زندگی می کنند و اگر توسعه ای در استان است به واسطه حضور همین اقوام گوناگون است.

وی در ادامه بیان کرد: گاهی وقت ها ما توجه نمی کنیم و ممکن است حرف هایی زده شود، اما مردم استان همه هوای یکدیگر را دارند. ما این وحدت را در درجه اول مرهون نماینده ولی فقیه در استان و سپس علمای بزرگوار شیعه و سنی هستیم.

طهماسبی خاطرنشان کرد: اگر ما اکنون برخی از مسائل کوچک را مدیریت نکنیم در آینده حتما باید یک بحران را مدیریت کنیم. در دهه دوم دی ماه امسال، متاسفانه عده ای کم اطلاع، به هر دلیلی تجمعاتی را انجام دادند و دشمن سوء استفاده کرد و در فضای مجازی و حقیقی به این موضوع ورود پیدا کرد. در همین خصوص در استان گلستان ۲۱۵ نفر در این رابطه بازداشت شدند و الانی که بنده در خدمت شما هستم با همکاری دستگاه قضایی حتی یک بازداشتی هم وجود ندارد.

a6

امروز به همت سردار سلیمانی ها، تروریست را در بیرون از مرزها سرجایشان می نشانیم

معاون سیاسی، امنیتی - اجتماعی استانداری گلستان ادامه داد: این تجمعات در تمام کشور مدیریت شد و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد و دشمنان از روی استیصال، در فضای مجازی دعوت به تجمع می کند، اما کسی با آنها همراهی نمی کند. الحمد ا... جمهوری اسلامی به درجه بلوغی رسیده که بتواند مشکلات خودش را به تنهایی حل کند.

وی افزود: روزی قربانی تروریست بودیم، اما امروز به همت سردار سلیمانی ها، تروریست را در بیرون از مرزها سرجایشان می نشانیم. دشمنان، داعش را برای برخورد با جمهوری اسلامی متولد کردند، اما الان داعش کجاست!

طهماسبی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این ۳۹ سال گذشته دستاوردهای زیادی داشته است. در استان گلستان بیش از ۱۰۰۰ روستا داریم و تعداد روستاهایی که از گاز بی بهره اند به تعداد انگشتان دست رسیده است. حتی در روستاهایی که صعب العبور است در حال خدمت رسانی و گاز رسانی هستیم و تمام امکانات رفاهی (آب، برق، گاز، مخابرات) را به این روستاها برده ایم. صدا و سیمای استان گلستان تمام روستاهای استان را تحت پوشش قرار داده است و اینها یکی از هزاران دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی - اجتماعی استانداری گلستان اعلام کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۱۷۰۰ پروژه در استان به بهره برداری می رسد. ما باید برای پیشرفت استان از سرمایه گذاران خصوصی استفاده کنیم و استاندار جدید با بیش از ۱۳ سرمایه گذار بزرگ کشوری مذاکره کرده است.

a4

درب اتاق بنده به روی اصحاب رسانه همیشه باز است

سید رسول حسینی فرماندار جدید شهرستان آزادشهر نیز در پایان مراسم، اظهار کرد: بنده مصمم هستم که از بودجه ابلاغی بخش کشاورزی که ۱۰ هزار میلیارد تومان است سهم استان و بخصوص شهرستان را بگیرم. بنده تمام تلاشم را در راستای ایجاد یک سرمایه گذاری، امنیت و اشتغال پایدار انجام می دهم و سعی می کنم آزادشهر را به زینت شهرهای استان تبدیل کنم.

حسینی در پایان گفت: بجد اصرار دارم که در کارها باید نظارت و پیگیری ۲۴ ساعته انجام شود. این اساس مدیریت در جمهوری اسلامی است. در خصوص اصحاب رسانه نیز باید بگویم درب اتاق بنده به روی اصحاب رسانه همیشه باز است.

z0

z1

z3

z4

z5

a2

z6

z7

z8

z9

z10

z11

z12

z14

z15

z16

a5

a9

d1

d2

انتهای پیام/