Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر در نشست خبری دهه فجر انقلاب اسلامی،ضمن تبریک این دهه و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار کرد: بخاطر تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، این دهه را بنام فجر فاطمی نام گذاری کردیم.

به گزارش تیترآزاد، محمود علیخانی، فرمانده سپاه آزادشهر، عصر امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر، ضمن تبریک این دهه و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، اظهار کرد: اگر تاریخ زرین انقلاب اسلامی را ورق بزنیم، دهه فجر قطعه ای بسیار نورانی و روشن از این تاریخ است. زیرا مردم با تکیه بر تعالیم اسلامی و اهل بیت توانستند بر استکبار جهانی غلبه کنند.

سرهنگ علیخانی ادامه داد: این انقلاب نمونه ای بارز از پیروزی مستضعفین بر طاغوتهای زمان می باشد. انقلاب اسلامی ایران با رویکرد دین مداری، مقاومت و استکبارستیزی الگویی برای همه ی ملتهای آزادیخواه جهان شده است. وظیفه ما در قبال انقلاب اسلامی تبیین ابعاد و دستاوردهای آن است.

فرمانده ناحیه بسیج سپاه آزادشهر در مورد شعار دهه فجر ۹۶ اعلام کرد: "سربلندی ملت ایران در پرتو جمهوری اسلامی، اقتدار همه جانبه و اقتصاد مقاومتی " شعار دهه فجر امسال است.

وی ادامه داد: بخاطر تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، این دهه را بنام فجر فاطمی نام گذاری کردیم.

q3

سرهنگ علیخانی در خصوص اهداف و سیاستهای بسیج از اجرای برنامه های دهه فجر ، بیان کرد: اولین هدف ما، تبیین و روشنگری ، نقش حضرت امام ره به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی و مجاهدتهای شهدا که در ایجاد امنیت و عزت نظام مقدس اسلامی نقش داشتند، می باشد. در خصوص این هدف برنامه ده شب ده مسجد ( در جدول برنامه ها بنام گرامیداشت دهه مبارک فجر آمده است) و ۷ یادواره شهید برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه آزادشهر ادامه داد: هدف دوم ما، ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم است. جهت دهی برنامه ها به سوی تقویت وحدت ملی، انسجام اسلامی و حمایت از ظرفیتهای بومی ، محلی و ایده های خلاقانه است. در این برنامه ها از ظرفیتهای شهرستان استفاده خواهد شد.

وی افزود: هدف سوم ما، تلاش برای پیوند نسل های مختلف انقلاب و افزایش اگاهی و بصیرت نسل جوان و اقناع انها نسبت به ماهیت و اهداف انقلاب اسلامی و انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی و گفتمان حضرت امام ره به نسل جدید می باشد.
سرهنگ علیخانی در ادامه گفت: محور آخر برنامه های ما، مشارکت مردمی در برنامه های هیئت محور و مردم محور است.
فرمانده سپاه آزادشهر تصریح کرد: ما برنامه های خود را یک روز زودتر در ۱۱ بهمن با غبار روبی گلزار شهدا اغاز خواهیم کرد. مراسمات پیش بینی شده این دهه با مشارکت مردم و محوریت مساجد برگزار خواهند شد. بالغ بر ۲۰۰ برنامه پیش بینی شده که ۴۱ برنامه آن جزء برنامه های شاخص شهرستان می باشد.

q1

وی کلیات برنامه های دهه فجر را به این شرح اعلام کرد: افتتاح پایگاه مقاومت، نشست های بصیرتی، برگزاری ۷ یادواره شهدای ، پیاده روی بزرگ رهروان ولایت، دیدار و تکریم خانواده شهدا، مسابقات ورزشی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، طرح جهادگران سلامت و .... از برنامه ‎های دهه فجر فاطمی در شهرستان آزادشهر خواهد بود.

سرهنگ علیخانی ادامه داد : شهرستان آزادشهر ۲۵۰۰ رزمنده بسیجی دارد و این باعث افتخار این شهرستان است. شبی با خاطرات رزمندگان بسیجی نیز یکی از برنامه های شاخص بیسج در دهه فجر ۹۶ خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان آزادشهر درباره طرح اعتلاء بسیج گفت: در غالب طرح اعتلاء بسیج، ۵ طرح ، جهادگران سلامت، گشت های بسیج ( که از اول بهمن آغاز شده و رضایت مردمی را در بر داشته است) راه اندازی صندوقهای مسجد محور در ۸ نقطه شهرستان، پیگیری رفع آسیب های اجتماعی با اولویت طلاق و اعتیاد و اعزام گروه های جهادی به نقاط محروم در شهرستان آزادشهر در حال اجرا است.

photo 2018 01 30 18 51 05

q4

q5

q6

انتهای پیام/