Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بر اساس اطلاعات بدست آمده، با توجه به افزایش سفرهای نوروزی و عبور گردشگر از آزادشهر، آمار تصادفات نوروز 1397 در شهرستان آزادشهر نسبت به سال گذشته عدد کمتری را نشان می دهد.

به گزارش تیتر آزاد، بر اساس اطلاعات بدست آمده، با توجه به افزایش سفرهای نوروزی و عبور گردشگر از آزادشهر، آمار تصادفات نوروز 1397 در شهرستان آزادشهر نسبت به سال گذشته عدد کمتری را نشان می دهد.

سروان علی کریمیان فرمانده راهور شهرستان آزادشهر در خصوص تصادفات ایام نوروز در شهرستان آزادشهر اعلام کرد: از ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ که طرح نوروزی برگزار شد، در شهرستان آزادشهر تصادفات در حوزه شهرها نسبت به سال پیش ۵۰درصد کاهش داشت.

وی همچنین اظهار کرد: امسال نیز به مانند سال گذشته ۱ تصادف منجر به فوت داشتیم، با این تفاوت که در صحنه تصادف فوتی نداشتیم.

سرگرد محمد رخشانی ، فرمانده پلیس راه آزادشهر و رامیان نیز در خصوص تصادفات امسال به خبرنگار ما گفت: در جمع کل، تعداد تصادفات با سال گذشته برابر بود، اما افراد فوت شده ۲۵ درصد کاهش داشت.

وی ادامه داد: با وجود افزایش تصادف جرحی نسبت به سال گذشته، تعداد مجروحان برابر بود. همچنین تعداد تصادفات منجر به خسارت شدید خودرو ، ۴۰ درصد کاهش یافته است.

(محدوده پلیس راه آزادشهر و رامیان، جاده آزادشهر به گنبد، جاده آزادشهر به فاضل آباد، مسیر النگ، مسیر زرین گل و تمامی جاده هایی که از ابتدای خط نو از سمت گنبد تا جاده خط نو به علی آباد، به سمت جنوب ( شاهرود) کشیده شده است می باشد.)

در خصوص مسیر خوش ییلاق نیز تماسی با آقای رجنی فرمانده پلیس راه این مسیر داشتیم که وی از در اختیار گذاشتن اطلاعات بصورت تلفنی امتناع کردند.

انتهای پیام/