Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

کمیسیون کارگری شورای تامین شهرستان آزادشهر امروز در سالن جلسات فرمانداری با حضور مدیر کل ادارات کار، صنعت، معدن و تجارت، تامین اجتماعی ، برق، گاز و آب و مسئولین شهرستان برگزار شد.

 به گزارش تیتر آزاد، کمیسیون کارگری شورای تامین شهرستان آزادشهر امروز در سالن جلسات فرمانداری با حضور مدیر کل ادارات کار، صنعت، معدن و تجارت، تامین اجتماعی ، برق، گاز و آب و مسئولین شهرستان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص وضعیت کارخانه آجر ماشینی گنبد واقع در شهرستان آزادشهر که بیش از ۸ میلیارد تومان بدهی دارد، بحث و تبادل نظر شد و در انتها مقرر شد تا به این کارخانه ۴ ماه فرصت داده شود و مسئولین کارخانه متعهد گردیدند تا طی ۴ ماه فعالیت آزمایشی بیمه و حقوق کارگران را به روز کرده و هزینه آب، برق و گاز مصرفی در این ماه ها را پرداخت نماید.

همچنین مقرر گردید، پیگیری های لازم جهت دریافت وام برای کارخانه توسط مسئولین شهرستان انجام شود و با پرداخت وام به کارخانه، بدهی های کارخانه به تامین اجتماعی و ادارات برق و گاز تسویه شود.

انتهای پیام/