Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

از 3 روز قبل رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی از محمد بنا دعوت کرد تا به تیم ملی کشتی فرنگی برگردد و او که فرصت چند روزه برای فکر کردن خواسته بود، با حضور در فدراسیون کشتی نشان داد که تا برعهده گرفتن دوباره سکان هدایت تیم ملی کشتی فرنگی فاصله زیادی ندارد.

به گزارش تیتر آزاد، به نقل از "ورزش سه"، محمد بنا که در المپیک گذشته با تیم ملی کشتی فرنگی صاحب 3 مدال طلا شده بود، بعد از المپیک 2012 لندن از تیم ملی کشتی فرنگی جدا شد و علیرغم درخواست فدراسیون حاضر به ادامه همکاری نشد و در غیاب او نفراتی مثل حسن بابک، احد پازاچ، سیم‎خواه و ... هدایت کشتی فرنگی را عهده دار بودند. در مسابقات امسال قهرمانی جهان تیم ملی کشتی فرنگی صاحب تنها یک نقره و 2 برنز شد و از روزهای خوب خود فاصله گرفت.

افت کشتی فرنگی به اضافه اتفاقات ناخوشایند در سال های اخیر مثل دوپینگ قهرمانان جهان و حوادثی که برای سوریان رخ داد، بازگشت بنا را لازم نشان داده و با توجه به این مساله رسول خادم که خود روی کشتی آزاد اشراف کاملی دارد، قصد دارد بنا را برای موفقیت بیشتر در المپیک و استفاده از تمام ظرفیت های کشتی فرنگی و استعدادهایش به کادرفنی فرابخواند.

در المپیک 2012 لندن تحت هدایت بنا تیم ملی کشتی فرنگی توسط سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی 3 مدال خوشرنگ طلا شد. بنا در حال حاضر در فدراسیون کشتی بسر می برد و برنامه های خود را تسلیم رسول خادم کرده است اما اینطور که به نظر می آید مذاکرات بین این 2 چهره بزرگ کشتی ایران انجام شده و کار بازگشت بنا را باید تمام شده دانست. با حضور او، تیم کشتی فرنگی که چهره های بااستعدادی را در بطن خود دارد، باز هم می تواند به درخشش در المپیک امیدوار باشد. بنا، در دو سال گذشته از تیم ملی کشتی فرنگی دور بوده و با انرژی کافی به سمت خود بازمی گردد.

انتهای پیام/