Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مخاطبان برنامه 90 بهترین مدافع راست تیم ملی بعد از انقلاب را انتخاب کردند.

به گزارش تیترآزاد، عادل فردوسی پور ضمن تسلیت درگذشت صدها تن از هموطنان در حادثه منا گفت اواخر هفته مراسم تشییع پیکر این عزیزان در سراسر کشور حتما خیلی باشکوه برگزار خواهد شد که خیلی مظلومانه رفتند.

در این زمینه در برنامه امشب صحبت خواهیم کرد تلاشی توسط جامعه هنر و رسانه انجام شده تا با حضور میلیونی مردم توجه سازمان ملل به این مسئله جلب شود. موزه صلح تهران کمپینی راه انداخته تا با جمع آوری امضا مردم اعتراض خودشان را به حادثه مکه نشان دهند و متن این اعتراض برای بان کی مون دبیرکل سازمان ملل ارسال خواهد شد. برای شرکت در این به سایت موزه صلح مراجعه کرده و یا یک پیامک بدون متن به شماره ۲۰۰۰۰۰۹۰ (دو ، پنج صفر ، نود) ارسال کنید.

سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین دفاع راست پس از انقلاب پس از مسابقه بهترین دروازه بان در هفته گذشته پخش شد. مجری برنامه نود گفت یک بار دیگر از شما خواهشمندیم انصافا رنگ قرمز و آبی و باشگاه را اصلا مدنظر قرار ندهید و به کسی که فکر می کنید واقعا حقش هست عنوان بهترین بازیکن بعد از انقلاب برایش بماند را انتخاب کنید. به جز خسرو حیدری، جاود زرینچه و حسین کعبی افراد دیگری هم می توانستند در میان گزینه ها باشند که نزدیک ترین آنها نعیم سعداوی و شاهین بیانی بودند. (ویدئو)

تیزری از آن چه در برنامه امشب نود رخ خواهد داد پخش شد.(ویدئو) گرافیک تیزرهای برنامه هم به مناسبت پاییز به کلی عوض شد.

تصاویری از قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در رقابت های قهرمانی آسیا پخش شد و به همین بهانه فروزان سلیمانی سرمربی و فرشته کریمی بازیکن تیم فوتسال بانوان به عنوان مهمان ویژه به استودیو آمدند.(ویدئو)


برای اولین بار کلیپ‌هایی از بازی‌های تیم ملی بانوان فوتسال کشورمان و گل‌های زیبایی که آن‌ها به ثمر رسانده بود، پخش شد و میهمانان برنامه بر روی این‌گل‌ها صحبت‌هایی را مطرح کردند.

در ادامه فردوسی پور مجری برنامه 90 کنایه‌ای هم به فدراسیون فوتبال زد و گفت و این قهرمانی (قهرمانی فوتسال بانوان) می‌تواند بسیاری از افراد را از فشار خارج کند!

 


سلیمانی: اکثر بازیکنان لیگ بانوان مجانی بازی می کنند

سلیمانی سرمربی تیم فوتسال بانوان درباره قهرمانی تیم کشورمان گفت: ما اردوها و تمرینات سخت زیادی داشتیم و هدف ما با توجه به دوم شدن در مسابقات دوره قبل کسب عنوان قهرمانی بود. خدا را شکر همه چیز خوب بود و بازی های خوبی انجام دادیم و قابلیت و توانایی بچه های ما آن قدر بالا بود که مقابل این تیم های سخت به برتری برسیم و قهرمان شدیم.
سلیمانی در پاسخ به این که چه مدت هدایت این تیم را به عهده داشت گفت: از فروردین سال ۹۳ یک سال و نیم سرمربی بودم.

سرمربی تیم ملی درباره جای خالی نیلوفر اردلان در این مسابقات به دلیل مشکل خروجی گفت: خانم اردلان یکی از بازیکنان خوب ما بود و از وقتی به اردو آمد آن قدر انرژی داشت که همه بچه ها را شارژ کرد و هیچ وقت او را این قدر آماده ندیده بودم. وقتی نامشان در لیست نهایی قرار رفت قبل از اعزام ایشان آمدند و گفتند مشکل شخصی دارند و نمی توانند بیایند با این حال امیدوارم او مشکلش حل شود و در اردوهای بعدی ما حاضر باشند.

سلیمانی درباره مسابقات آتی این تیم گفت: جام جهانی فوتسال بانوان آذرماه در گواتمالا برگزار خواهد شد و مطمئنا با آمادگی و امکانات بهتر در این مسابقات شرکت خواهیم کرد.

وی درباره مبلغ قراردادها در لیگ فوتسال بانوان گفت: فقط ۲ یا ۳ باشگاه مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت می کنند و بقیه بازیکنان برای تیم ها رایگان بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان در پایان با تشکر از پخش تصاویر بازی های تیم بانوان گفت: از پخش تصویر بازیکنانم در تلویزیون ذوق‌زده شدیم و خیلی خوشحالم که این اتفاق رخ داد و از کسانی که اجازه دادند این کار انجام بشود تشکر می‌کنم.

فرشته کریمی: ۱۰ سال پیش می گفتند مگر شما فوتبال بازی می کنید

فرشته کریمی بهترین بازیکن مسابقات قهرمانی آسیا نیز گفت: ۱۰ سال است من عضو تیم ملی فوتسال هستم اما سال های اول بعضی ها می پرسیدند مگر خانوم‌ها هم فوتبال بازی می‌کنند؟ الان با توجه به پخش بازی های شرایط فرق کرده و بازی ما دیده می شود.

وی ادامه داد: خود من طرفدار پرسپولیس هستم و از بازی وحید شمسایی و اصغر حسن زاده هم الگوبرداری می کنم و در تیم های خارجی نیز طرفدار رئال مادرید و کریس رونالدو هستم.

کریمی در ادامه گفت: ما مثل زمان علی آقای پروین که پولی در فوتبال نبود برای دل خودمان بازی کردیم و اسطوره شدیم. البته خود من عضو تیم پرسپولیس بودم و در زمان آقای رویانیان با باشگاه قرارداد بستم که تا زمانی که ایشان بودند پولم را دادند اما پس از رفتن ایشان ۷ مدیرعامل عوض شده و پول ما را پرداخت نکرده. در مسابقات قبلی که نایب قهرمان شدیم هم فدراسیون فوتبال ۲ سکه بهار آزادی به ما داد.

کریمی ضمن تسلیت به خانواده های درگذشتگان حادثه مکه گفت پدر و مادر من هم به سفر حج رفته بودند و این روزها خیلی سخت گذشت.(ویدئو)

گزارش بازگشت ملی پوشان فوتسال بانوان به کشور پس از قهرمانی آسیا پخش شد.(ویدئو)

گزارشی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و صحبت با فوتبالی هایی که در آن سال ها درگیر جنگ بودند پخش شد.(ویدئو)


*تصویر محمد پنجعلی در جبهه جنگ

 در ادامه جدول رده‌بندی لیگ برتر و برنامه بازی‌های هفته هشتم لیگ برتر به تصویر کشیده شد.

تیم منتخب هفته هفتم لیگ برتر منتخب شد.

گزارشی از راز پنالتی گرفتن مهدی طارمی برای پرسپولیس پخش شد.

 گزارشی از دیدار استقلال - راه آهن پخش شد و دیداری که با نتیجه سه بر سه به پایان رسید.

امید ابراهیمی با دوگلی که در این بازی به ثمر رساند در دوفصل اخیر گلزن‌ترین بازیکن استقلال لقب گرفت.

*کارشناس داوری (هدایت ممبینی):

1-خطا بر روی بازیکن راه آهن توسط حنیف اتفاق افتاد اما خطای پنالتی به سود راه آهن اشتباه گرفته شد.

2- پنالتی اول استقلال نادرست اعلام شد و برخوردی میان بازیکن استقلال و دروازه‌بان راه آهن صورت نگرفت.

3- اخراج دروازه‌بان راه آهن درست بود و باید اخراج می‌شد.

4- قبل از اعلام پنالتی دوم استقلال باید خطای بازیکن استقلال توسط داور گرفته می‌شد که این اتفاق رخ نداد.

5- گل استقلال در نیمه دوم درست بود و داور به اشتباه گل استقلال را مردود اعلام کرد.

6- یکی از بازیکنان استقلال باید در نیمه دوم اخراج می‌شد.

7- داور مسابقه می‌توانست وقت‌های تلف شده بیشتری در نیمه دوم اعلام می‌کرد که این اتفاق رخ نداد.

مهدی تارتار روی خط تلفنی برنامه آمد و صحبت‌هایی را درباره داوری دیدار استقلال و راه آهن مطرح کرد.

مهدی تارتار درباره اتفاقات داوری که در دیدار راه‌آهن مقابل استقلال افتاد، اظهار داشت: در این دو سه روز گذشته همه مردم و کارشناسان نظرات خود را اعلام کردند و بسیاری از افراد با ما ابراز همدردی کردند و گفتند که واقعاً راه‌آهن مظلوم واقع شده است و من از همه این افراد تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: درباره اتفاقات و اشتباهات داوری در این بازی مثالی می‌زنم؛ وقتی ما یک ساختمان را از پایه و ستون تخریب می‌کنیم خیلی زمان می‌برد تا بتوانیم این سازمان را مجدداً درست کنیم اما وقتی در و پنجره شکسته می‌شود می‌توان خیلی زود آن ساختمان را درست کرد. اشتباهات داوری در بازی با استقلال ما را نابود کرد من فکر می‌کنم اگر نتیجه 2 بر صفر باقی می‌ماند و مخصوصاً اشتباه داور در دقیقه 45 رخ نمی‌داد حتی می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

تارتار در واکنش به خداحافظی زرگر داور این دیدار افزود: اشتباهات داوری گاهی اوقات به نفع ما است و گاهی اوقات اینگونه نیست. باید بگویم آقای زرگر در داوری از سرمایه‌های فوتبال ما محسوب می‌شود. یک درخواست دارم در یکی دو سال اخیر تیم‌هایی که من در آنها حضور داشتم از ناحیه داوری خیلی متضرر شدند از داوران می‌خواهم که در این باره حساسیت بیشتری به خرج بدهند.

در ادامه درباره مشکلات مالی تیم فوتبال استقلال اهواز به تصویر کشیده شد و سیاوش بختیاری زاده روی خط تلفنی برنامه 90 آمد.

وی در صحبت‌هایی عنوان کرد: یکی از افرادی که در این تیم بحث مالی بازیکنانش را پیگیری می‌کند، گفته بود که در چند روز آینده شما را از طریق صدا و سیما تحت فشار قرار می‌دهیم تا شما پول بازیکنان را پرداخت کنید.

که در ادامه فردوسی‌پور دفاع تمام قد از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان کرد.


در پایان نتیجه نظر سنجی منتشر شد که جواد زرینچه به عنوان بهترین مدافع راست بعد از انقلاب انتخاب شد.

 

 
منبع: وب سایت برنامه نود

انتهای پیام/