Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی استان ساحلی الحدیده در غرب یمن حاکیست، درگیری سنگین میان نیرو‌های یمنی و مزدوران سعودی در محور غربی شهر راهبردی «الدریهمی» همچنان ادامه دارد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری میزان، آخرین خبر‌ها از تحولات میدانی استان ساحلی الحدیده در غرب یمن حاکیست، درگیری سنگین میان نیرو‌های یمنی و مزدوران سعودی در محور غربی شهر راهبردی «الدریهمی» همچنان ادامه دارد.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیرو‌های ارتش و رزمندگان انصارالله با وجود پشتیبانی گسترده جنگنده‌ها و یگان‌های دریایی ائتلاف غربی-عربی-صهیونیستی از یگان‌های زمینی مزدوران سعودی موفق به دفع حملات شده اند.

همزمان با زمین گیر شدن مزدوران سعودی در صحرای شمال غرب منطقه، چند گروه از نیرو‌های یمنی برای انجام عملیات به مناطق غربی شهر الدریهمی اعزام شده اند؛ شهر الدریهمی در جنوب شرق فرودگاه الحدیده واقع شده است.

در صورتی که شهر الدریهمی سقوط کند و از کنترل نیرو‌های یمنی خارج شود، مزدوران سعودی به دروازه جنوب شرقی فرودگاه الحدیده خواهند رسید و ارتباط نیرو‌های یمنی در حومه شهر الحدیده با مناطق جنوبی استان دچار مشکل جدی می‌شود.

از منطقه «جبلیه» در جنوب غرب شهرک «تحیتا» در مرکز استان الحدیده خبر می‌رسد، عملیات نیرو‌های یمنی برای تثبیت مواضع و عقب راندن کامل مزدوران سعودی همچنان ادامه دارد.

چند گروه دیگر از نیرو‌های یمنی به منطقه اعزام شده‎اند تا مواضع سریع‌تر در منطقه «جبلیه» تثبیت شود؛ یگان‌های موشکی و توپخانه نیرو‌های یمنی به شدت مواضع مزدوران سعودی را در منطقه هدف قرار می‌دهند.

به گفته منابع میدانی، در جریان حملات موشکی و توپخانه ای، ۲۵ تن از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند؛ چند خودروی نظامی مزدوران سعودی در این محور توسط نیرو‌های یمنی منهدم شد.

به گزارش میزان، عملیات نیرو‌های یمنی در حومه شهر «حیس» ادامه دارد، اما حملات گسترده هوایی ائتلاف منجر به کند شدن پیشروی‌ها در محور‌های شرق و جنوب شرق شده است.

نیرو‌های یمنی درصدد هستند به هر شیوه ممکن خود را از محور‌های شرق و جنوب شرق به مرکز شهر «حیس» برسانند؛ نیرو‌های یمنی مواضع مزدوران سعودی را در مسیر «حیس-الخوخه» هدف قرار می‌دهند تا ارتباط و مسیر کمک رسانی به آنان از سمت شهر الخوخه مسدود شود.

انتهای پیام/