Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

ناوگان نظامی-دریایی روسیه با استقرار قدرتمندترین گروه کشتی‌های خود در دریای مدیترانه، خود را برای مقابله با هر نوع مناقشه نظامی احتمالی در منطقه آماده کرده است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری تسنیم، روزنامه «ایزوستیا» امروز به نقل از منابع خبری خود در وزارت دفاع روسیه نوشت: در ماه آگوست حدود 10 کشتی جنگی و 2 زیردریایی به گروه کشتی‌های روسیه در دریای مدیترانه اضافه شدند. این بزرگترین گروه کشتی‌های روسیه در منطقه در کل طول اجرای عملیات نظامی در خاک سوریه است.

در حال حاضر در دریای مدیترانه کشتی‌هایی از ناوگان دریای شمال، ناوگان دریای بالتیک و ناوگان دریای سیاه روسیه حضور دارند. ترکیب گروه کشتی‌های روسیه در دریای مدیترانه شامل ناو موشک انداز «مارشال اوستینوف»، چند فروند کشتی بزرگ ضدزیردریایی، دو کشتی گشت‌زنی و یک کشتی موشک انداز کوچک است. این گروه با وجود دو زیردریایی قدرتمند روسی تقویت شده و تانکر بزرگ دریایی ناوگان دریای سیاه هم به منظور تامین لجستیکی این گروه به دریای مدیترانه اعزام شده است.

به عقیده کارشناسان نظامی، این گروه بزرگ دریایی به منظور حمایت از عملیات تهاجمی ارتش سوریه در استان ادلب که تنها منطقه‌ای در خاک سوریه است که بخش اعظم آن همچنان تحت کنترل گروه‌های مسلح غیرقانونی قرار دارد، در دریای مدیترانه مستقر شده‌اند.

به گفته کارشناسان، روسیه خواستار تضمین ثبات در منطقه است و اجازه نخواهد داد که بار دیگر جنگ گسترده‌ای در سوریه از سر گرفته شود.

انتهای پیام/