Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

کاخ سفید در راستای اعمال معیارهای شفافیت مالی، جزئیات حقوق دریافتی حدود ۴۰۰ تن از کارکنان، مشاوران و دستیاران دفتر ریاست جمهوری این کشور را منتشر کرد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه هیل، کاخ سفید روز گذشته اطلاعات مرتبط با حقوق دریافتی نزدیک به 400 تن از کارکنان دفتر اجرایی رئیس جمهوری را منتشر کرد.

در این سند 16 صفحه‌ای که کاخ سفید منتشر کرده است، جزئیات حقوق دریافتی سالانه کارکنان ارشد و مشاوران رئیس جمهوری ارائه شده است. بررسی‌های نشریه هیل نشان می‌دهد که هرچند حقوق‌های (کارکنان) بخش‌های مختلف دولت فدرال متناسب با نرخ تورم سالانه افزایش یافته است، اما این کارکنان ارشد دفتر اجرایی ریاست جمهوری و مشاوران ترامپ نسبت به همتایان خود در دوره اوباما، نسبتا حقوقی بیشتری دریافت می‌کنند.

بررسی اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که در دوره ترامپ نیز همچون پیشینیان، بیشتری حقوق از آن نزدیک‌ترین افراد به رئیس جمهوری بوده است.

در حال حاضر، بیشترین حقوق افراد منسوب شده در کاخ سفید برابر با 179 هزار 700 دلار در سال است، هرچند که یکی از کارکنان کاخ سفید به نام مارک اس. هاوس که وزارت انرژی این کشور به کاخ سفید مأمور به خدمت شده است حقوقی بیشتر و برابر با 187 هزار در سال دریافت می‌کند.

به غیر از هاوس، همانطور که عنوان شد بیشترین حقوق سالانه کارکنان و مستخدمین کاخ سفید از آن 21 نفر با مبلغ 179700 دلار است:

استیو بنون، استراتژیست اصلی و مشاور ارشد ترامپ است؛
توماس باسرت، دستیار رئیس جمهوری در امور امنیت داخلی و مبارزه با تروریسم؛
کیلیان کانوی، مشاور ارشد و دستیار رئیس جمهوری؛
ریکی دیربورن، معاون رئیس دفتر رئیس جمهوری در امور حقوقی، کابینه، امور بین‌دولتی و اجرایی؛
جان دی‌استفانو، مدیر کارکنان ریاست جمهوری؛
جان گرین‌بلات، نماینده ویژه در مذاکرات بین‌المللی؛
جوزف هاگین، معاون رئیس دفتر رئیس جمهوری در امور عملیاتی؛
هوپ هیکز، مدیر ارتباطات راهبردی؛
جوزف کیلاگ، دبیر اجرایی و رئیس دفتر شورای امنیت ملی؛
اوماروسا مانیگاولت، مدیر ارتباطات دفتر رابط عمومی؛
کاتلین مک‌فارلند، معاون مشاور امنیت ملی؛
دونالد مک‌گان، مشاور ارشد؛
استفان میلر، مشاور ارشد در امور سیاستگذاری؛
رابرت پورتر، دبیر کارکنان کاخ سفید؛
دینا پاول، معاون مشاور امنیت ملی در امور راهبردی؛
رینس پریبوس، رئیس دفتر رئیس جمهوری؛
لیندسی رینولدز، رئیس دفتر بانوی اول، ملانیا ترامپ؛
دن اسکاوینو، مدیر رسانه‌های اجتماعی؛
مارک شورت، مدیر دفتر امور حقوقی؛
جورج سیفاکیس، مدیر دفتر رابط عمومی؛
شان اسپایسر، دبیر مطبوعاتی؛
انتهای پیام/