Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد در ادعایی بی‌اساس قطر را به تلاش برای بی‌ثبات کردن عربستان و منطقه متهم کرد.

به گزارش تیترآزاد به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، عبدالله المعلمی، نماینده دائم عربستان سعودی در سازمان ملل متحد مدعی شد قطر برای بی ثبات کردن عربستان و منطقه و حمایت از تروریسم که تهدید جهانی به شمار می آید، اصرار دارد.

وی با ادعای اینکه قطر برای ایجاد هرج و مرج در کشورهای منطقه با ایران شریک است، در ادعایی بی‌اساس گفت حمایت این کشور از تروریسم موجب شده است تا دوحه به پناهگاه اول تروریسم تبدیل شود، در قطر از تروریست ها استقبال و به آنان برای توطئه علیه دیگر کشورها میدان داده می شود.

المعلمی افزود عربستان، امارات، بحرین و مصر بارها به قطر فرصت دادند تا حمایتش را از تروریسم متوقف کند و به مداخله در امور داخلی دیگر کشورها پایان دهد اما دوحه به این خواسته ها توجهی نداشت.

انتهای پیام/