Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها بی‌دلیل وقت و پول خود را تلف نکنند، چرا که ایران به کسی اجازه بازدید از مراکز نظامی و دفاعی خود را نمی‌دهد.

به گزارش تیترآزاد به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا، ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با بلاغ، اظهار کرد: کشورهای غربی و در راس آنها سران کاخ سفید و حکومت‌های غاصبی چون رژیم کودک‌کش صهیونیستی، برای تضعیف ملت‌های مستقل و آزادی خواه، توطئه‌های متعددی را به طور مداوم طراحی و اجرا می‌کنند.


وی افزود: حکام این کشورها تصور می‌کنند که نظام حاکم بر جهان باید تحت مدیریت آنها باشد و اجازه نمی‌دهند دیگر ملت‌ها در مسیر توسعه و پیشرفت گام بردارند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چنین شرایطی طبیعی است که ایران به عنوان یکی از موانع اصلی تحقق برنامه‌های جهان استکبار در منطقه، با توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف روبه‌رو شود و اگر هوشیاری و بصیرت لازم در مواجه با این توطئه‌ها را نداشته باشیم، به طور قطع تضعیف خواهیم شد.

نانواکناری خاطرنشان کرد: از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها به دنبال تضعیف ملت ایران بوده و هستند و برای تحقق توطئه‌های خود گام به گام حرکت می‌کنند.

وی اضافه کرد: غربی‌ها ابتدا تصور می‌کردند با حمله نظامی به ایران می‌توانند انقلاب اسلامی را سرنگون کنند و پس از اتمام دوران دفاع مقدس، روی به جنگ اقتصادی و فرهنگی و ... آورده و در نهایت پروژه نفوذ را به اجرا گذاشتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر به روند پرونده هسته‌ای ایران از ابتدا دقت کنیم، می‌بینیم که آنها گام به گام خواسته‌های خود را افزایش داده‌اند و اگر یک بار برای همیشه مقابل زیاده‌خواهی کاخ سفید و لابی‌های صهیونیستی ایستادگی نکنیم، آنها هر روز جسورتر خواهند شد.

نانواکناری تاکید کرد: اگر روزی که درخواست تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای ما را داشتند، این اجازه را به آنها نمی‌دادیم، امروز آمریکایی‌ها جرأت طرح مسائلی چون بازدید از مراکز نظامی ما را نداشتند.

وی در پایان گفت: البته آنها آب در هاون می‌کوبند و بهتر است وقت و پول خود را هدر ندهند، چرا که این بار ایران اجازه بازرسی از مراکز نظامی و دفاعی خود را به احدی نخواهد داد.


انتهای پیام/