Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره‌کل اطلاعات آذربایجان غربی، یک باند قاچاق سازمان ‌یافته طلا شناسایی و متلاشی گردید. طی این عملیات هوشمندانه 9 نفر از عناصر اصلی از جمله سرکرده‌ این باند قاچاق و عوامل مرتبط با آن شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند.

به گزارش تیترآزاد، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره‌کل اطلاعات آذربایجان غربی، یک باند قاچاق سازمان ‌یافته طلا شناسایی و متلاشی گردید. طی این عملیات هوشمندانه 9 نفر از عناصر اصلی از جمله سرکرده‌ این باند قاچاق و عوامل مرتبط با آن شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند.

این باند قاچاق ‌سازمان‌ یافته با استفاده از افراد ایرانی و اتباع یکی از کشور‌های‌ همسایه، از طریق تبانی با برخی مسئولان ادارات نظارتی، اقدام به قاچاق عمده طلا و نقره از مرز‌های رسمی کشور ‌نموده‌‌اند. در این رابطه شخص اصلی پرونده گروهی را متشکل از چندین نفر بوجود آورده که هر یک وظیفه مشخصی در دریافت، ورود و خروج طلا از کشور به صورت غیر قانونی به عهده داشته اند.

شایان ذکر است ارزش طلا و نقره قاچاق‌ شده به داخل و خارج از کشور توسط این باند، بیش از 617 میلیارد تومان برآورد شده است.

انتهاي پيام/