Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

سرمربی اخراجی استقلال تهران این روز‌ها در محافل خصوصی در مورد اتفاقات برکناری اش ابراز ناراحتی کرده است.

به گزارش تیترآزاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر سر مربی آلمانی تیم فوتبال استقلال به طرز عجیبی از این تیم کنار گذاشته شد و در نهایت فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال نشست.

وینفرد شفر در جایی گفته است: در زمان افتخاری هم بارها به من که فرهاد مجیدی را به ترکیب کادر فنی اضافه کن که من و افتخاری قبول نکردیم و شاید این بار هم نباید قبول می کردم به هر حال این نحوه رفتار با من درست نبود و باشگاه استقلال روش خوبی را برای برکناری من در نظر نگرفت. آنها با من بد رفتاری کردند و در نهایت فرهاد مجیدی را که خودم قبول کردم در کادر فنی باشد به جای من گذاشتند.

گفته می شود این رفتار استقلال با وینفرد شفر احتمال توافق را بسیار کم کرده است و این سر مربی به احتمال فراوان تمام پول خود را از استقلال خواهد گرفت تا به نوعی انتقام این رفتار را گرفته باشد.

فرهاد مجیدی قراراست در ۳ بازی باقیمانده هدایت استقلال را بر عهده داشته باشد و ۲ بازی لیگ قهرمانان هم به احتمال فراوان با حضور فرهاد مجیدی خواهد بود و پس از آن استقلال اول به دنبال سر مربی خارجی است و در صورتیکه عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال خوب باشد احتمال ابقای او برای فصل آینده هم وجود دارد هر چند گفته می شود برخی افراد قصد دارند امیر قلعه نویی را برای فصل بعد دوباره به جمع آبی ها برگردانند.