Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

بازی کامپیوتری «تابستان سیاه» با موضوع ترورهای دهه 60 رونمایی شد.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از خبرگزاری فارس، بازی کامپیوتری «تابستان سیاه» صبح امروز - سه شنبه ۴ تیرماه- با حضور فرماندهان ارشد بسیج و نمایندگان رسانه‌های جمعی در ساختمان بسیج اقشار رونمایی شد.

بنا بر این گزارش، «مسلم معین» رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در این مراسم گفت: بسیج با استفاده از ظرفیت‌های مردمی توانست وظیفه خود در فضای مجازی را به خوبی انجام دهد. حضور بسیج در فضای مجازی توانسته است توازن قدرت را به سمت جریان انقلاب تغییر دهد.

وی با بیان اینکه ما می‌توانیم با تولید صدها و دقیقه‌ها انیمیشن، بازی‌های کامپیوتری و موبایلی در کنار دیگر ارگان‌های انقلابی قرار گیریم؛ اظهارداشت: ۲۰ تیم حدود ۲ سال برای این بازی که امروز رونمایی شد، تلاش‌کردند و تمام توان خود را برای تطبیق با واقعیت و جذابیت به کار گرفتند. این نکته مهم است که بازی تابستان سیاه بر پایه اول شخص بنا شده و شخص اصلی بازی به دنبال کنکاش در حوادث ترور های سال ۶۰ است.

معین تصریح کرد: مهم ترین روایت در این بازی حادثه ترور نا فرجام رهبر معظم انقلاب است در مسجد ابوذر سال ۱۳۶۰ است.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم حجت الاسلام رضا مطلبی امام جمعه مسجد ابوذر و یکی از شاهدان حادثه ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب از تهیه‌کنندگان و سازندگان بازی «تابستان سیاه» قدردانی کرد و گفت: تهیه این بازی گامی موثر در راستای حفظ ارزش های انقلاب و انتقال آن به نسل جوان است . امیدواریم مسیری که شکل گرفته در همین مقطع باقی نماند و ما در ادامه نیز شاهد تولید آثار فاخری از این دست باشیم.

وی تاکید کرد: قطعا تولید چنین آثاری به فهم بیشتر آنچه در دوران انقلاب افتاده برای نسل‌های جدید کمک شایانی می‌کند و تاریخ را با زبان نوجوانان به آنها ارائه می‌دهد.

به گزارش فارس، بازی رایانه‌ای «تابستان سیاه» روایت مستندی از وقایع سال ۱۳۶۰ است. در این بازی رایانه‌ای به موضوعاتی شامل ترور‌های گروهک منافقین، شهدای هفتم تیر و همچنین ترور نافرجام مقام معظم رهبری در سال ۶۰ می‌پردازد.

این بازی دارای ۳۰ شخصیت و برای گروه سنی ۱۰ سال به بالا تولید شده و مدت زمان بازی کامل آن حدود ۴ ساعت است.

«تابستان سیاه» یک قسمت از مجموعه سه قسمتی با عنوان سایه روشن است و قسمت‌های دوم و سوم آن نیز در دست تولید است.

انتهای پیام/