Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 مدیرعامل یک شرکت خصوصی از ساخت و تولید اولین ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک در تبریز برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش تیتر آزاد، حسن پیرسا، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی یکی از قطب های تولید لوازم خانگی در کشور است، ابراز داشت: بدنه، در، مخزن، آبکش، وزنه و بورد الکترونیکی این ماشین لباسشویی در داخل کشور تولید شده و نخستین ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک ایرانی است.

وی افزود: برای طراحی این بورد الکترونیکی ۴ ماه زمان صرف شده که مبتنی بر دانش روز بوده و لرزش دستگاه را به حداقل رسانده و متناسب با جنس لباس، میزان آب مصرف و دور موتور را کنترل می کند.

مدیرعامل این شرکت تاکید کرد: محصول نهایی منطبق بر استانداردهای ملی و بین المللی است در غیر این صورت اجازه خروج از شرکت داده نمی شود.

پیرسا از افزایش ۲۰ تا ۴۰ درصدی میزان اشتغال و تولید در این کارخانه خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته علیرغم اینکه وضعیت تولید در کشور مناسب نبود، اما توانستیم ۵۰ درصد به تولید محصولات مان بیفزاییم.

وی عنوان کرد: بزرگ ترین مزیت این محصول قیمت نهایی مصرف کننده است که ۴۰ درصد کمتر بوده و دارای ۲۴ ماه گارانتی و ۱۲۳ ماه خدمات پس از فروش است.

به گفته مدیر عامل شرکت، این کارخانه برای ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت اشتغال ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر اینکه برای واردات هر دستگاه ماشین لباسشویی از خارج قریب به ۴۰۰ دلار هزینه می شود، ابراز داشت: با احتساب اینکه این شرکت توانایی تولید ۳۰ هزار دستگاه را دارد از خروج ۱۲ میلیون دلار در سال جلوگیری می کند.

کد خبر 4684170