Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

 تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه همه برای گره گشایی از مشکلات مردم مسئول هستند، گفت: معیشت و اشتغال جوانان مسئله نخست کشور است.

به گزارش تیترآزاد به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح سه شنبه در جمع مردم سربیشه با اشاره به محرومیت های خراسان جنوبی بیان کرد: خدمت رسانی به مردم و حضور در مناطق محروم، فرصتی مغتنم بوده که در اختیار مسئولان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ملت ایران سرمایه‌ای عظیم برای کشور هستند که باید از آن به عنوان عاملی برای صیانت از اسلام و کشور است، پاسداری کرد.

تولیدت آستان قدس رضوی اظهار کرد: پیشرفت این کشور در گرو روحیه انقلابی و جهادی مردم است که نباید سست شود.

وی با اشاره به شعار سال جاری و تاکیدات رهبری پیرامون اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: باید مردم و مسئولان در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق کسب و کار در کشور کمک کنند.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز مسئله نخست کشور موضوع اقتصاد، معیشت و اشتغال جوانان است، گفت: فقر و مشکلات معیشتی مردم به هیچ عنوان زیبنده نظام اسلامی ایران نیست.

وی ادامه داد: در حوزه گره گشایی از مشکلات مردم همگان مسئول هستند و باید به دور از هرگونه جناح بندی سیاسی، با انسجام و اتحاد برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

آیت الله رئیسی با اشاره به برنامه های دشمن برای جنگ فرهنگی بیان کرد: باید اهتمام ویژه به اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی شود.

وی ادامه داد: تهاجم گسترده دشمن به دین و ارزش‌های الهی به این دلیل است که مستکبران از قدرت آگاهی بخشی این ارزش‌ها در جامعه اسلامی آگاه شده‌اند.

آیت الله رئیسی با اشاره به فداکاری های شهدا در هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: این افراد بزرگوار جان خود را برای رضای پروردگار متعال و حفظ ارزش های الهی نثار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه شیاطین نتوانستند هیچگاه شهدا را تطمیع کنند، گفت: شهید حججی و دیگر شهدای اسلام آزاد مردانی بودند که خود را از بندهای شیطانی و تمایلات نفسانی آزاد ساختند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به شهادت امام باقر(ع)، اظهار کرد: در حال حاضر فرهنگ دینی را مرهون آموزه های امام باقر(ع) و فرزندانشان هستیم.

وی ادامه داد: تمامی انبیاء الهی مصباح هدایت بوده و نورافکن هایی هستند که مسیر زندگی را برای انسان روشن می کنند.