Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

طی روزهای گذشته تصاویری تعلق به کاوه مدنی، معاون عیسی کلانتری در سازمان محیط زیست کشور منتشر شده است که واکنش های زیادی در فضای مجازی داشته است.

به گزارش تیتر آزاد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی روزهای گذشته تصاویری تعلق به کاوه مدنی، معاون عیسی کلانتری در سازمان محیط زیست کشور منتشر شده است که واکنش های زیادی در فضای مجازی داشته است.

#کاوه_مدنی معاون سازمان محیط زیست در ساختمان متعلق به جمهوری اسلامی در مالزی مست می کند! میرقصد! و به ریش ملت ایران میخندد! این توئیتی است کهدر 24 ساعت گذشته در توئیتر منتشر شده و بازخوردهای زیادی هم داشته است.

کاوه مدنی یکی از افرادی بود که بعد از روی کار آمدن به سرعت مورد توجه رسانه های غربی و اپوزیسیون قرار گرفت و موج حمایت از اقدامات وی در دستور کار این رسانه ها قرار گرفت تا جایی که حتی صدای آمریکا هم به مصاحبه با وی پرداخت.

وی یکی از همکاران و همفکران کاووس سید امامی بود که محمود صادقی در برهه ای به نقل از کلانتری اعلام کرد که کاوه مدنی بازداشت شده است اما به سرعت این خبر توسط روابط عمومی وی تکذیب شد.

انتهای پیام/