Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

نشست مطبوعاتی خبری فجر گلستان با حضور خبرنگاران خبرگزاری ها برگزار شد.در این نشست امام جمعه ٬ فرماندار٬ فرمانده سپاه و رئیس اداره تبلیغات حضور داشتند و برنامه های دهه فجر شهرستان را اعلام کردند.

به گزارش تیتر آزاد٬ نشست مطبوعاتی خبری فجر گلستان با حضور خبرنگاران خبرگزاری ها برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر ضمن خوش آمد گویی خدمت مدعوین جلسه در رابطه با دهه فجر اظهار کرد: طلوع نور انقلاب اسلامی بطور حتم زمینه انقلاب بزرگ منجی موعود را تداعی و زمینه ورود آن مصلح عزیز را فراهم می کند.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: امام عزیز ما چه زیبا فرمودند که٬ انقلاب ما انفجار نور بود. نوری که شعاع آن تنها در کشور ما نورانیت ایجاد ننموده بلکه شعاع آن کل جامعه جهانی را فرا گرفته است.

امام جمعه آزادشهر افزود: نوری که معنویت را در کنار خود دارد. نور انقلاب یعنی معنویت٬ بصیرت٬ بیداری٬ همه خوبیهایی که در آیین مقدس اسلام و قرآن مجید وجود دارد و فلسفه رسالت پیامبر اسلام بر اساس آن می باشد. را می شود در این نور دید.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان ما و دشمنان دین با تمام وجود ٬ ابزار و کینه هایشان به میدان آمده اند و با روشهای مختلف و به صورتهای مختلف٬ به صورت تکفیری٬ داعشی و صهیونیستی و ... آمده اند تا این نور عظیم الهی را که به برکت نفسهای پاک و قدسی حضرت امام و اخلاص ملت عزیز ایران اسلامی و رهبری رهبر عزیزمان روشن شده را خاموش کنند.

حجت الاسلام شهابی ادامه داد: در لحظه٬ لحظه ی انقلاب اسلامی دشمن آمده تا این نور را خاموش کند اما نور الهی خاموش شدنی نیست. بطور حتم خداوند ما را کمک می کند و امام زمان پشتیبان این انقلاب خواهد بود.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: صمیمانه تشکر داریم از همه خدمتگذاران نظام مقدس اسلامی که به برکت این انقلاب خدمتگذار نظام مقدس اسلامی هستند. انصافا اگر در قبل از انقلاب می گفتیم فلان روستا گاز کشی می خواهد بشود مردم می گفتن اگر معجزه هم بشود این کار شدی نیست. این به برکت انقلاب و نظام اسلامی است که اکنون سراسر ایران از نعمت آب٬ برق٬ گاز و ... برخوردار شده اند.
وی ادامه داد: شاید در بین مسئولین و افراد عده ای کم وقلیلی باشند که در راستای اهداف انقلاب حرکت نمی کنند٬ اما همه و همه٬ همراه ملت ایران با تمام وجود برای تحول این انقلاب در تلاش هستند تا به آن اهدافی که مد نظر حضرت امام (ره) بوده و آن آرمانی که امام و رهبر عزیز ما مد نظر دارد برسیم.

حجت الاسلام شهابی افزود: بطور حتم ما می توانیم. چون دیدیم و می بینیم ما نه تنها می توانیم بلکه توانستیم. در پروژه عسلویه و دیگر پروژها دیدیم که جوانان ما با وجود تحریم ها و فشار دشمنان چقدر پیشرفت کردیم و دشمنان انگشت تعجب به دهان گذاشتند.

امام جمعه آزادشهر بیان کرد: ما می توانیم و توانستیم و بهتر از این انتظار داریم. مردم و ملت ما ارزش خدمت بیشتر از این را دارند. پس بیاید با تمام وجود همه انرژی خودمان را در خدمت انقلاب اسلامی ایران بگذاریم.

وی در پایان گفت: حضور مردم در ۲۲ بهمن و مناسبتهای ویژه٬ نشان دهنده این است که مردم دوستدار این انقلاب و خدمتگذاران جمهوری اسلامی ایران می باشند.

a2

در ادامه فرماندار آزادشهر حبیب شفائی نوده ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر اظهار کرد: ما هم باید قدر این نظام جمهوری اسلامی را بدانیم. ما در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی دو وظیفه مهم داریم. یکی شکر نعمت و دیگری حفظ نعمت است. این انقلاب به راحتی بدست ما نرسیده و تعداد زیادی شهید٬ جانباز و اسیر داده ایم.

شفائی در رابطه با برنامه های دهه فجر شهرستان آزادشهر اعلام کرد: ما سه جلسه ی ستاد مراسمات دهه فجر را تشکیل دادیم و برای کمیته های هفدهگانه ابلاغ زدیم و مقرر شد این کمیته ها با زیر گروهای خود جلساتی را تشکیل دهند و به ما اعلام برنامه کنند.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: این کمیته ها ۲۵۰ برنامه را به ما اعلام کردند و ما ۸۰ برنامه را از بین این برنامه ها انتخاب کردیم و در روز شمار دهه فجر آنها را گنجاندیم.
وی برنامه های شاخص این دهه را باعنوان های زیر اعلام کرد:

-همایش مدافعین حرم که بصورت متمرکز شرق استان به میزبانی آزادشهر٬ برگزار می شود.
- ده شب ده مسجد
-محافل انس با قرآن
-همایش ۲۵۰۰ نفری دانش آموزان با عنوان یاوران انقلاب

شفائی در رابطه با افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی در این دهه گفت: پروژهایی که ما در سطح شهرستان داریم دو دسته هستند.اولی پروژه های عمرانی و دیگری پروژهای اقتصادی اشتغالزا هستند.

فرماندار آزادشهر ادامه داد: ۵۱ پروژه با اعتبار حدودا ۱۳ میلیارد تومان در بخش عمرانی افتتاح می شود و پروژه های کلنگ زنی در این بخش ۶ پروژه با مبلغی حدود ۱۸ و نیم میلیارد تومان است.مجموع این پروژهای عمرانی ۵۷ پروژه با مبلغی حدود ۵/۳۱ میلیارد تومان می باشد.

وی افزود: در بخش اقتصادی ۲۳ پروژه با مبلغ حدودا ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح و ۵ پروژه با مبلغ حدود ۷۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

شفائی تاکید کرد: در بخش اقتصادی مجموع ۲۸ پروژه با مبلغ حودو ۵/۱ میلیارد تومان انجام خواهد شد. مجموع پروژه های عمرانی و اقتصادی ۸۵ پروژه با مبلغی بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان و تعداد ۷۰ نفر اشتغالزایی صورت خواهد گرفت.

فرماندار آزادشهر پروژه های مهم و تاثیر گذار شهرستان آزادشهر زا به شرح زیر اعلام کرد:

-کلنگ زنی اولین نیروگاه مقیاس کوچک برق استان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان

-افتتاح افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲ کیلو ولتی آزادشهر با اعتبار ۲ م ت میلیارد تومان

-کلنگ زنی طرح تجهیز و نو سازی مزارع ۲ میلیارد تومان

-افتتاح توسعه فاز دوم بیمارستان حضرت معصومه ۵/۲ میلیارد تومان

-افتتاح مسکن ۱۹۷ واحدی مهر خود مالک بسیجیان آزادشهر که از منابع شرکت بسیجیان بوده( نه از منابع ملی و استانی) با مبلغی حدود ۴ میلیارد تومان

a3

رضا دیلمی رئیس شورای هماهنگی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر و دبیر ستاد ایام ا... دهه فجر شهرستان آزادشهر در رابطه با انقلاب اسلامی و برنامه های شهرستان اظهار کرد: اگر به علل شکل گیری گفتمان نظام جمهوری اسلامی رجوع کنیم و مورد بازخوانی قرار دهیم به چند مولفه مهم خواهیم رسید.

دیلمی ادامه داد: اولین موضوع٬ مولفه ای به نام استکبار ستیزی است٬ روحیه استکبار ستیزی که در بین مردم بود و توسط امام خمینی (ره) هدایت یافت است.

رئیس شورای هماهنگی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر افزود: نکته دوم خدا محوری و داشتن فرهنگ عاشورایی بود و نقش مهمی در شکل گیری انقلاب اسلامی داشت.

دبیر ستاد برگزاری ایام ا... دهه فجر شهرستان آزادشهر خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی موقع ای شکل گرفت که اضلاع قدرت در جهان شکل پیدا کرده بود. یعنی در حوزه سیاست٬ فرهنگ و اقتصاد همه چیز دست دولت ایالات متحده آمریکا بود.

وی ادامه داد: اما گفتمان انقلاب اسلامی آمد و این ساختار را بهم ریخت و صحبت از عدالت و خدا محوری کرد. حضرت امام گفتمان ناب ولایت مطلقه فقیه را احیا کرد و آن را به بشریت هدیه کرد.
دیلمی افزود: حضرت امام آمد در کنار مولفه های قدرت صحبت از مولفه قدرتی بنام حضور آگاهانه مردم در صحنه را معرفی کرد و ماه عسل آن شد تفکر بسیج که امروز مصادیق آن را در جبهه های حق علیه باطل در سوریه٬ لبنان و عراق کاملا مشهود می بینید.

رئیس شورای هماهنگی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در کنار مولفه های قدرت حضور آگاهانه مردم در صحنه توانست موجب صدور انقلاب اسلامی و تثبت آن بشود و یکی از مولفه های اقتدار انقلاب ما حمایت مردم از حاکمیت دینی است.

دبیر ستاد برگزاری ایام ا... دهه فجر ادامه داد: در ایام ا... دهه فجر که ایام بسیار با برکت و با ارزشی است٬ اهداف ستاد دهه فجر شعهرستان به شرح زیر است.

وی افزود: اولین نکته آن بحث روشنگری و بازخوانی دستاوردهای نظام مقدس اسلامی است٬ نکته دوم بحث خودباوری است و نکته سوم ایجاد روح نشاط و معنویت در جواان است.

دیلمی در ادامه گفت: نکته دیگر ارتقاء بصیرت دینی است٬ تبیین نقش استکبار ستیزی در اقتدار و ماهیت نظام است. ماهیت نظام بر اساس استکبار ستیزی بنا شده است. انقلاب اسلامی اگر ماهیت استکبار ستیزی نداشته باشد نمی توانیم درباره آن صحبت کنیم زیرا آن جز لاینفک گفتمان انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آزادشهر ادامه داد: نکته دیگری که ما روی آن تاکید داریم این است که مراسمات باید ماهیت مردمی داشته باشد.مردم در صحنه باشد و مردم برگزار کنندگان مراسمات باشند. این خیلی مهم است.
دبیرستاد برگزاری دهه فجر خاطرنشان کرد: انشا ا... تمام برنامه هایی که گفته شد در کنار هم جمع شود و بستری باشد برای حضور باشکوه و گسترده مردم در روز ۲۲ بهمن تا بتواند موجب اقتدار بیشتر نظام و باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام بشود.

وی برنامه ها را به شرح زیر اعلام کرد:


- برنامه های ما با غبار روبی گلزار شهدای گمنام شروع می شود

- مراسم متمرکز ما زنده ایم٬ صبگاه مشترک دانش آموزی٬ جشن متمرکز تکلیف دانش آموزی٬ گفتگوی جوان وانقلاب اسلامی٬وزیت رایگان در مناطق محروم٬ مسابقات فرهنگی و ورزشی٬ ٬ جشن انقلاب و معرفی شاعران انقلاب اسلامی٬ همایش یاورا اقلاب اسلامی٬ گفتمان دینی و بصیرتی ٬ یادواره های شهدا و مقاله نویسی

انشا ا... که بتوانیم در این مسیر حافظ خون شهدا و منویات مقام معظم رهبری باشیم

a1

محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر نیز در این نشست ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس اظهار کرد: برای همه ما روشن است که انقلاب اسلامی برای ما یک نعمت الهی بود که هدایت آن توسط حضرت امام و استمرار آن با رهنمود ها مقام معظم رهبری صورت گرفت و می گیرد و روز به روز با قدرت تر به پیش میرود.

علیخانی گفت: بسیج شهرستان آزادشهر ۱۵۰ برنامه برای دهه فجر پیش بینی کرده است و ده برنامه شاخص آن به شرح زیر است.

1- طلیعه برنامه ما تجلیل و تکریم از خانواده شهدا٬ ایثارگران٬ جانبازان و پیشکسوتان ۸ سال دفاع مقدس است.

۲- عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای شهرستان و شهدای گمنام در ۵ شنبه اول دهه فجر

۳- یادواره شهدای بسیج مساجد و محلات در سطح شهرستان ۶ مورد


۴- جهت نمایش اقتدار نیروهای مسلح و حضور آنها صبحگاه مشترک سپاه٬ ارتش و نیروی انتظامی در پادگان نوده در ۱۹ بهمن که بصورت متمرکز در استان برگزار می شود.


۵- برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدا


۶- برگزاری شهید آبروی محله در نوده و آزادشهر ۳ مورد


۷- همایش ائمه جمعه ٬ جماعت و فرماندگان پایگاه های بسیج جهت تحلیل دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران


۸- وزیت رایگان در مناطق محروم با همکاری بسیج پزشکی


۹- برگزاری نمایشگاه معرفی الگو های برتر اقتصاد مقاومتی به مدت ۱۰ روز از ۱۲ بهمن


۱۰- ترویج گفتمان امام و رهبری توسط مروجین بسیجی

در آخر حضور با بصیرت و مردمی در ۲۲ بهمن


انتهای پیام/