Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

کامران هاشمی نجفی در حرکتی بشر دوستانه٬ برای تشویق هموطنان برای کمک رسانی به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست از خلیج فارس تا خلیج گرگان را در حال پیاده روی است ودر این مسیر امروز به شهرستان آزادشهر رسید.

به گزارش تیتر آزاد٬ کامران هاشمی نجفی در گفتگو با خبرنگار ما  از جزئیات این سفر سخن گفت .

سوال: آقای هاشمی از کی سفر خود را آغاز کردید؟

جواب: از ۱۹ مهر از قشم شروع کردم. با کشتی آمدم بندر عباس و از بندر عباس تا آزادشهر  تاکنون حدود ۲۸۲۰ کیلومتر پیاده روی کرده ام.

س: چرا استان گلستان را دور می زنید مگر هدف خلیج گرگان نبود؟

ج: طبق اعلام قبلی قرار است ۳۰۰۰ کیلومتر را پیاده روی کنم٬ به همین منظور فردا به مینودشت٬ بعد به گنبد و سپس به بندر ترکمن می روم و ۳۰۰۰ کیلومتر طی خواهد شد.

س: شما ساکن کدام شهر هستید؟

ج: من مقیم انگلیس و در نزدیکی های لندن زندگی می کنم.

س: شغل شما چیست؟

ج: شغل من مشاوره کنترل کیفیت و تولید است. بیشتر٬ سیستمهایی که بازدهی کار را بالا ببرد با کارخانه ها و ... کار می کنم . بیشتر اوغات روی سیستم هایی که از ژاپن آمده است. تئوری هایی است که ما اینها را آموزش می دهیم. کارخانه ها پروژهای بهینه سازی را انتخاب می کنند و ما کمکشون می کنیم تا آنرا انجام دهند.

س: با وجود این سفر وضعیت شما نسبت به شرکتی که در آن کار می کنید چگونه است؟

ج: من ۴ ماه مرخصی بدون حقوق گرفته ام.

س: هدف شما از این سفر چه بوده است؟

ج: هدف من آگاه سازی در رابطه با آسیب های اجتماعی مخصوصا در رابطه با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست.

س: چطور شد این فکر به ذهن شما رسید؟

ج: خیریه کودکان ایران خیریه ای است که کارهای بسیار  بی نظیری در ایران انجام داده است. بعد از آشنایی مب با این خیریه٬ به آنها قول دادم که من یک کار فوق العاده برایشان انجام خواهم داد تا هم از تبلیغاتی٬ هم فرهنگ سازی و هم آگاه سازی کاری کنم و قدمی برای کمک به کودکان برداشته باشم.

س: چرا کودکان بی سرپرست و بد سرپرست را برای جلوگیری از آسیب های اجتماع انتخاب کردید؟

ج:  وقتی کودکی کس و کاری دارد٬ شاید بتواند به آن پناه ببرد ولی کودکانی که کسی راندارند بدترین آسیبها را در اجتماع می خورند. کمک کردن به این کودکان پیشگیری از آسیبهای اجتماعی آینده  جامعه خواهد بود و این پیشگیری تنها به نفع کودکان نیست بلکه به نفع کل اجتماع است.

س: مردم نسبت به سفر شما چه واکنشی نشان داده اند؟

ج:در مسیر مردم استقبال کردند و کمکهای نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست اهدا کردند.

در این مدت ۱۵ پروژه انجام شده است. از قبیل پروژه ساختمانی و خرید وسایل مورد نیاز برای این کودکان٬ امیدوارم هموطنان عزیزم دست بدست هم بدهند و پناهگاه این کودکان معصوم باشند.

س: آیا مطلب خاصی هست که بخواهید بیان کنید؟

ج: حرف خاصی ندارم٬ فقط امیدوارم از طریق کمکهای نقدی و  غیر نقدی مردمی بتوانیم به کودکان بیشتری کمک کنیم.

a5

a4

SDC12110

SDC12124

a6 3

a1

Untitled 1

انتهای پیام/