Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; plgContentJComments has a deprecated constructor in /home/titreazad/domains/titreazad.ir/public_html/plugins/content/jcomments/jcomments.php on line 25

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما درباره طرح های قرآنی آموزش و پرورش توضیح داد.

به گزارش تیتر آزاد،  سید رضا حسینی رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما درباره طرحهای قرآنی آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه به آموزش قرائت، روخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن در مدارس پرداخته است.

حسینی ادامه داد: ما در چهار موضوع هدف گذاری کرده ایم. موضوع ابتدایی قرائت و روخوانی صحیح قرآن است. هدف دوم ما آموزش قواعد قرآنی است. در گام سوم آشنایی با ترجمه قرآن و تدبر در آنها است. و گام آخر عمل به قرآن است.

رئیس اداره قرآن افزود: خوشبختانه توانسته ایم در هر چهار موضوع هدف گذاری شده موفق باشیم. در موضوع مفاهیم دانش آموزان تفاسیر را مطالعه می کنند و آن را در کلاس ارائه می دهند و در بحث عمل به قرآن باید بگویم، دانش آموزانی که با مفاهیم قرآنی آشنا شده اند تغییرات زیادی در رفتار و گفتار داشته اند و به سمت جامعه قرآنی قدم برداشته اند.

وی درباره طرح 10 میلیون حافظ قرآن مقام معظم رهبری گفت: در استان گلستان توانسته ایم 10 هزار حافظ قرآن تربیت کنیم و انشا ا... در سالهای آتی این آمار بیشتر و بیشتر خواهد شد.

حسینی درباره سخنان اخیر امام خامنه ای مبنی بر استماع قرآن بیان کرد: امسال در مدارس پخش صوت قرآن را خواهیم داشت. سعی ما بر این است که دانش آموزان در فضایی قرآنی به تهذیب، تحصیل و ورزش بپردازند.

رئیس اداره قرآن آموزش و پرورش استان در پایان سخنان خود اعلام کرد: در آستانه ماه محرم هستیم و امسال نیز به مانند سالهای پیش تجمع عظیم دانش آموزان در مصلاها را در روز حضرت قاسم خواهیم داشت و تلاش خواهیم کرد این موضوع را نهادینه کنیم تا دانش آموزان خود جوش و در سالهای آینده که محرم در تابستان است به مصلا ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/